Video Bilist mejar ner tre motorcyklister.

zippo500

Medlem
Gick med
13 Apr 2008
Hoj
RD 350
Ser ut att vara upptorkande eller nyss börjat regna,. mc däcken blir våta efter första kurvan kanske bilen kanar rakt fram?

Pricken

Sporthojsnörd
Gick med
4 Aug 2012
Hoj
Honda VFR800FA -12, Honda Hornet 600 -08
Asch, gubbfan hade väl fel grepp om ratten och lite för hög fart. Orkade väl inte vrida om ratten ordentligt och tittade väl på de annalkande hojarna, i chocken tappade han helt konceptet och fick inte stopp på sin disco-suv innan han klippte alla tre. Så vansinnigt fort körde han inte så den kurvan borde bilen ha klarat men det gäller ju att man vrider på ratten då också.

Hade han kört svinigt fort hade trion på hojarna kanske anat faran och kanske hunnit bromsa innan de smällde. Nu blev de liksom tagna på sängen....

PixxarOne

Ny medlem
Gick med
14 May 2013
Hoj
1998 Kawasaki ZX9R
Roligaste är att tuffa mellangasande bikerz i svart läder på Duccar visade sig vara kulmagade stapplande gubbar.

Och det var det första du titta på och kände att detta måste jag ju kommentera ?
Dagens onödigaste inlägg skulle jag tro. Suck ...

Pixie

Ny medlem
Gick med
13 Aug 2012
Hoj
CBR 600RR -08
Men stackars gubben, han ser ju helt förstörd ut! Han lyckas ju inte riktigt ta kurvan där, nåt som många hojåkare helt säkert känner igen, och hade maximal otur att få möte just då...

Kan han inte få lite cred för att han inte kollar skador på bilen först iaf :rodnar

Knoddas

Gudomlig sporthojare
Gick med
10 Nov 2010
Hoj
848
Säkert någon släkting till Bautista :fakta

OnT, tycker onekligen det ser ut som att han tar sikte på gubbarna, alternativt så har han kladdat vaselin på hela jävla ratten och lyckas bara ta halva svängen, dafuq :va

Goffen

Med lem
Gick med
18 Jun 2008
Hoj
MT-10 2022 R6 2007
Jag tycker det ser ur som om att bilen "skenar" troligen för hög växel och tomgångsmotorn jobbar övertid för att inte låta motorn dö man ser ju att bilen studsar det sista innan den stannar... Vad jag tror i alla fall..

Wilcan

Socialdemokrati är klassförräderi.
Gick med
13 Jul 2008
Hoj
?
Det är ju inte ovanligt med hojar som skär kurvorna helt galet fel med på grund utav att de antagligen kommer för fort eller helt enkelt har helt galen svängpunkt... Som tur det har det bara varit nära när jag varit med och aldrig någon riktigt kollision.

Nollvision

Jag är min egen nemesis.
Gick med
4 Jul 2005
Hoj
S3D Nu med mer fighter.
Men stackars gubben, han ser ju helt förstörd ut! Han lyckas ju inte riktigt ta kurvan där, nåt som många hojåkare helt säkert känner igen, och hade maximal otur att få möte just då...

Kan han inte få lite cred för att han inte kollar skador på bilen först iaf :rodnar
Tänkte samma sak. Han lär nog inte skylla på hojarna iaf, han ser ju helt knäckt ut.

Nyheter
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras