Sätt på er en fluorescerande väst istället för att köra omkring som GR, vilket inte är så jävla bright om ni tänker efter lite.
En film av Ia Genberg och Ann Eberstein. Bredbild. Repris från 2005.
(21:30 - 22:00)
En sak är iaf uppenbart - Sporthojsförare måste vara de säkraste bilförarna i världen! Eller...?
En tågtuta kanske? Uppmärksamhet får man iaf
[YOUTUBE-ID]BkJwcR21VLk[/YOUTUBE-ID]
eberstein...einstein...steinlager..?
"För mig händer det dagligen någonting där en bilist (oftare tjejer än killar faktiskt, oberoende av ålder) gör något som skulle kunna sluta mycket tragiskt..."
Eller så ser du dig för o kör med lite framförhålling. Hur låter det?
Det kan man fråga sig. Jag råkar praktiskt taget aldrig ut för det trådstartaren beskriver. Vad kan vi dra för slutsatser av det?
Eh, jag kör dagligen i Malmö. Gör du?Du kör inte i Stockholm. Och ännu mindre i Malmö. För i Malmö finns världens sämsta och oberäkneliga förare.
Sätt på er en fluorescerande väst istället för att köra omkring som GR, vilket inte är så jävla bright om ni tänker efter lite.
->TUTFILM<-
Frän grej men man kör fan inte och tutar på folk som går med hundar
Har jag funderat på men tiden räcker ej till.Fundrar på att installera ett kompressor horn som gör det lätt att påpeka när nån gör en idiotgrej...
Ok, lite larv verkar det blir nu. Om det nu är så att en del råkar ut för en hög med dåliga bilister och en del andra är välsignade med att inte råka ut för dessa är det ju helt enkelt bara att gratulera de som kör riskfritt. Jag råkar alltför ofta ut för dåliga bilister, en gång är en gång för mycket. Svårare än så är det inte.
Varför inte samsas och försöka få bilister att helt enkelt bli bättre förare, kanske också motorcyklister? Ska väl inte vara så svårt. Kom med idéer istället för att dissa diverse upplevelser.
Eh, jag kör dagligen i Malmö. Gör du?
Haha, fy fan, den var det fläsk i !
Finns det nån "regel" för hur hög tuta man får ha?
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|