Bilistjävlar! VISA HÄNSYN!!!!!!

Mavve

Ur-medlem sen 2002.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
MV Agusta F4RC, ZXR950R, ZXR750, ZXR400R, ZX-7R
rougie skrev:
Slickan mupp du är blinkersen gick inte sönder :crash

Slicka på vad? :confused:

Han backade på dig och du bara står där.....

Ajja, jag blev påbackad i april med bilen och fick inte ett skit förutom repor på bilen och blev sen veckan därpå påbackad när jag kom gåendes. Trilla ihop på marken och tjejen i bilen körde därifrån.

Fick bara ett mindre blåmärke i fall 2.

Oftast händer det inget om det inte är personskador medblandat.

Slicka på vad du vill ikväll, men glad midsommar iaf. :hej

750RR :öl

rougie

Smile you just got fucked 4 life!
Gick med
15 Apr 2003
Hoj
1000RR Repsol Replica
Vad hade du tänk dig jag skulle göra slänga hojen på ryggen och springa iväg? :crash

Länge sen jag köpte glass från glassbilen så inte helt up-to-date med erat sortiment, men nog lär du hitta nått där att slicka på? :D

Glad midsommar som sagt på dig med!

ChaosX

Våga vägra väg!!!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Husqvarna 250 CR 03
På mig går adrenalinet igång förfullt, dels av ilska, dels av ev rädsla beroende på hur nära det var...
Skulle någon hoppa ur för att spöa mig så hade fan farit i mig! Det värsta är ju att de bilister som kör som f*ttor oftast är idioter som aldrig skulle erkänna ett fel...

Jag kör offroad med en ganska rensad ljuddämpare. Den sitter i perfekt höjd för att gasa en bilist med rutorna nere. Detta gjorde jag en gång vid Möllan i Malmö.
Jag skulle svänga vänster från Bergsgatan till Möllan coch står och väntar på att mötande trafika ska ta sig förbi. Då kommer en halvfigur och SKA om mig till vilket pris som helst. Han kör mac 5 cm från mig och tvingar sig nästan framför mig...
Jag blev förbannad och såg att rutan var nere, då kör jag så att hojen står med asslet mot honom och varvar upp hojen så det skriker i ventilerna...
Sen vänder jag mig om och ser att det hade effekt.Halva bilen är fylld av avgaser och han håller sig för örat. Det kändes verkligen skönt att göra så! :crash

Nicke

Raj raj raj
Gick med
9 Mar 2003
Hoj
SCOTT trampcykel :(, KTM 950SM 2006 såld, Triumph TT600 -01 såld, R1 -02 stulen
Jag fick ett pucko bakom mig igår. Kökörning i blött väder och han ligger ca 3-4 meter bakom mig... i 100 km/h. Blinkar med bromsljuset och då släpper han kanske hela 10 meter. Släppte iväg honom och han fortsatte så med nästa framför. När han körde bredvid hängde en 3-4 årig knatte i obältad i passagerarfönstret. Behöver jag nämna att nissen ändå blev långt efter. Jag vete fan vad man ska göra med såna galningar. Snart kör han väl ihjäl nån.

Nu måste jag generalisera men när det händer så är det 9 av tio gånger lirare mellan 20-30 bast i en BMW 3-serie alt. Pimp-Merca.

Nyheter
2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...