Mookachacka
Medlem
Testa Honda CBR1000F eller Yamaha FJ1200, billig i drift, billig fförsäkring, billiga i inköp.
Jag har en snorkråka med jaws sänkta pinnar o vfr styre. Är som klippt o skuren för vad du letar efter. Det styret behöver du inte ens byta kablar för o montera.O yepp, du sitter bekvämt en bra bit över laglig hastighet. Ruggig massa pulver i motorn, skottsäker konstruktion, vettig försäkring. Med låga standardrutan så landar luftkudden då jag sitter rakt upp i axelhöjd ungefär.
Precis, kinesen vet vad han pratar om, det går inte att toura med den så köp INTE en Firestorm. Jag har (med sambon bakpå) kört långtouring i Skottland, Alperna, Norge och Sverige med min så jag borde också veta vad jag pratar om...Jag skulle nog byta ut Hondan till en blackbird istället. VTR'en är en i sammanhanget kompakt hoj, men framför allt så är bränsletörsten i kombination med den lilla tanken ingen bra kombo för touring...
Precis, kinesen vet vad han pratar om, det går inte att toura med den så köp INTE en Firestorm. Jag har (med sambon bakpå) kört långtouring i Skottland, Alperna, Norge och Sverige med min så jag borde också veta vad jag pratar om...
Vill tacka för alla tips och all hjälp! Det blev en Suzuki GSF Bandit 1250 SA -07
Mest för att det var en mer upprätt körställning och den hade ABS och till ett
oförskämt bra pris med tanke på att den bara hade gått 620 mil
Hade nog aldrig tänkt på dem om jag inte fått tipsen här inne! Och nu är jag görnöjd! Tack!
Mvh // Björn
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tankskydd till GSA
ULTIMATE tankskyddWunderlic... |