Red skrev:2105159Letar efter en bra och billig däckfirma för att kränga av mina gamla däck och kränga ditt ett nytt set.
Någon som har nåt tips?
Kanske tillochmed någon som har krängare hemma som vill tjäna nån hundring?
Red skrev:2105159Letar efter en bra och billig däckfirma för att kränga av mina gamla däck och kränga ditt ett nytt set.
Någon som har nåt tips?
Kanske tillochmed någon som har krängare hemma som vill tjäna nån hundring?
Dalan skrev:2106406Alviks kanske kan va nåt?
ozeo skrev:2107381däckhuset e ganska billiga på det..
har inte hitta nån billigare iaf.
bruka få det gjort över dagen om man lämnar det på morgonen
Red skrev:2107485Har varit där alldeles för mycket nu på slutet, så jag behöver lite omväxling
Ska kolla med däckhuset.
Tackar
Sundsvalls Gummiverkstad i gamla bilprovningen i Nacksta fixar allt till grymt bra priser alt. Moped & Motortjänst på Björneborgsgatan ( OBS! Sponsorer ) Men de fixar det ändå åt er750-R skrev:2107627Marcus fixar det mesta på Sundsvallsgummiverkstad.
(Obs. Ingen sponsor)
750-R skrev:2107627Marcus fixar det mesta på Sundsvallsgummiverkstad.
(Obs. Ingen sponsor)
Red skrev:2108582Ska se vem som är billigast
Återigen: Tack.
Red skrev:2116665Tar tillbaka det där om att Yamahacenter var så bra.
Kommer dit och ska hämta fälgarna dagen efter vid 12 som vi kommit överens om. Grejerna är inte klar, killen är på lunch.
Snackar med den yngste säljaren och han är trevlig och säger att killen ska fixa det så fort han kommer tillbaks från lunchen.
Då sticker en annan säljare in och säger att dom aaaaldrig kommer hinna med det idag, kanske inte ens imorgon.. Jävla fråntratt.
Den unga killen var iallafall schysst och hjälpte mig tillochmed att lasta bilen.
Jag tog med mig fälgarna och åkte till däcksäljaren vid judohallen, vad dom nu heter. 300:- tog dom och grejade det direkt trots att dom inte heller "hade tid"
Flip skrev:2116922Jag har tyvärr bara negativa omdömen för Yamaha Center Sundsvall.
Banne mig den mest otrevligaste personal jag blivit bemött av.
morlock skrev:2137102Lämnade in för omkrängning av framfälgen hos den där "däckfirman-bredvid-judohallen-i-skönsberg", då ville de ha 150:-. De hade minsann höjt då med 50:- enligt killen för att jag inte handlat däcket av dom.
De har med andra ord dubblat kostanden för omläggning nu?
Abloy skrev:2137996Ni får gärna tipsa om var det går att köpa eller få hjälp med olika saker som rör sporthojar.
Har ni problem med en handlare så ta det med berörd affär men häng inte ut dem här på sporthoj.com.
/Mod
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |