Jag kör med Ejeas V6, bra ljud men pilliga knappar.
Jag uppfattar det som prisvärt och med bra ljud när man kör med öronproppar. Vindbrus filtreras bort väldigt bra när man pratar i telefon. Bättre än handsfree i bilen.
Modellen har funnits ett bra tag och har även fått diverse kopior. Finns nyare och bättre Ejeas med bättre knappar.
Jag och ungarna har V6 och V4 Plus modellen och till intercom och telefon tycker jag att dom funkar (eller funkade). Tyvärr har min V4 Plus har börjat strula med intercomfuntionen för det räcker att man kommer 50 m ifrån varandra så hackar det och sen bryter den och det är den som ser till att vi tre kan prata samtidigt så det är synd så nu duger den bara till solokörning för musik och telefon. Ljudet för musik i dessa är väl knappast bra men drägligt med proppar, men om det sen är högtalarna eller själva intercomen vet jag inte men det skulle ju vara lätt att testa ljudet i ett par lurar.
V6 variantens knappar är totalt odugliga, på V4 Plus funkar knapparna på men har en jäkla dum funktion då det gäller att stänga av, räcker med ett tryck på de två knapparna (tror det är FM och luren) så stängs den av direkt vilket är lätt att göra med handskar, för att slå på måste man hålla inne lurknappen i några sek. Jag har dock fjärrkontrollen till styret till den och det funkar fint.
Jag köpte V6 varianten då två enheter kostade runt 800 kr på eBay på vinst och förlust bara för att ha nåt att veta om telefonen ringer då jag har jour om jag ville köra hoj och skoter och trodde inte det skulle gå att prata i dom och sen köptes en till och dessa tre har funkat fint i säkert 5-7 år i både regn och snö.
Nu får det bli två eller tre V6 då vi kör tillsammans och prata en och en och V4 Plus då jag kör själv för FM radio och fjärrkontrollen. Men man får nog lite vad man betalar för, hade inte min V4 Plus strulat med intercomfuntionen hade jag varit väldigt nöjd med tanke på priset.