V6 1200m har jag och är helnöjd , frugan ringer när man ligger i 80km/t och inte hör att man åker hoj ????Har ju varit en del trådar om billiga intercom från ebay. Någon som har koll och kan sammanfatta läget? Vilken modell anses vara bästa köpet just nu i kategorin "billigare"?
Hoppas dom kommer men tvekar på det med tanke på priset och helt ny säljare .Jag har lånat polarens V6, den fungerar helt OK att samtala mellan hojarna, även helt ok samtalskvalitet vid telefonsamtal. Det som är negativt är att knapparna är små.
Lyckades hitta en billig V6 på Ebay så att jag slipper och låna polarens....
http://www.ebay.com/itm/2pcs-V6-120...PztpuYFbtIiJfXGr%2FuU%3D&orig_cvip=true&rt=nc
Fick ge 112 kr för två stycken V6, dock så kommer det bli spännande på vad de skickar.....
V6 alltså...Tack för svar. Blev ett kit x 2 från Hong Kong för 670 spänn. Blir nog bra...
Biltema har för 700:-, någon som provat?
http://www.biltema.se/sv/Bil---MC/M...h-visir/Intercom-system-Bluetooth-2000039695/
The Universal Intercom is engineered for smarter and wider communications by providing cross-brand interoperability to the users with a conference intercom feature. The advanced technology works seamlessly with Sena headsets and other Bluetooth headsets that support Bluetooth Hands-Free Profile (HFP).
Nån som testat?The V6 is compliant with the Bluetooth Specification v3.0 supporting the following profiles: Headset Profile, Hands-Free Profile (HFP),
V6 1200m har jag och är helnöjd , frugan ringer när man ligger i 80km/t och inte hör att man åker hoj ????
Haft samtal mellan 2 hojar och alldrig tappad kontakten än så länge , funkar upp till 130/140km/t men beror lite på hjälmen då .
Jag har shoei gt air
Skickat från min SM-G930F via Tapatalk
V6 1200m har jag och är helnöjd , frugan ringer när man ligger i 80km/t och inte hör att man åker hoj ????
Haft samtal mellan 2 hojar och alldrig tappad kontakten än så länge , funkar upp till 130/140km/t men beror lite på hjälmen då .
Jag har shoei gt air
Ser ut som samma , min är köpt ifrån kina så den har inte den vita texten där nede . V6 1200m interphone , är på semester så kan inte fixa bild...Är det denna du använder till din shoei GT-Air?
http://www.ebay.com/itm/201932431546?redirect=mobile
Ser ut som samma , min är köpt ifrån kina så den har inte den vita texten där nede . V6 1200m interphone , är på semester så kan inte fixa bild...
Jag har large på min men denna passar på nästan alla hjälmar .Ok
Vad har du för storlek på din GT-Air?
Har läst att vissa intercom inte passar för alla storlekar.
Jag har large på min men denna passar på nästan alla hjälmar .
Provat på frugans biltema , dotterna marushin och 5 andra hjälmar utan problem.
En har klagat på att det tryckte på öronen men det var pga hjälmen inte hade plats för högtalarna ...
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |