andrén
Medlem
Söker en riktigt billig slitochslänghoj för detta ändamål Ska dock vara vägreggad. Några tipps på lämpligt objekt. Angående pris. Så pass billigt det går . Kan ju hända att det blir några krascher
Ja det låter ju lagom. Kanske går o hitta en som är ännu billigare som redan har fartränder i plasten men inte skev i övrigt
Jag skulle säga nej. Billigare än så kommer du inte om du inte vill skruva.
om man lär sig slanga med en fiddy/cross/enduro samt balanspunkt. hur nära är man att överföra detta till en sporthoj då?Bullet proof View attachment 401211 View attachment 401212 View attachment 401213 Crf 450 Denna en 05, (Ryan Moore) Lite dyr kanske med alla Custom made `prytlar` på men Mums., Eller så får du skaffa en sån här View attachment 401214
Grunden är precis samma, dock är motard/sporthoj jävligt olika första gångerna man skickar upp den på ett hjul eller kör över lag.om man lär sig slanga med en fiddy/cross/enduro samt balanspunkt. hur nära är man att överföra detta till en sporthoj då?
Du har helt rätt. Men vill nog ha något man kan välta några ggr utan att bli för deprimeradDu har ju en s1000rr? Det är väll bara att gasa med den tills du når önskad höjd?
Jag försökte lära mig på min gamla r1a. Powerwheelie på 1an gick bra och sedan i med 2an. Men oftast körde jag på 2an i ca 90-100 km/h och petade till kopplingen. Men eftersom du säkert har 50hk mer än min gamla knarr så kan du säkert ligga i !~140 km/h och toucha kopplingen lite lätt.
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|