En trappuppgång i ett hyreshus.
det är en annan kille här på sporthoj som har bokat den för 10000kr men det sa han inget om!!!!!
En trappuppgång i ett hyreshus.
Hade ju varit mer intressant o veta vad det är för en nöt här på SH som bokat den för 10 loppor
Hade ju varit mer intressant o veta vad det är för en nöt här på SH som bokat den för 10 loppor
ja de va ju då leo, men han hade ju faktiskt pratat me honom o han hade garanterat att den va en fin hoj i bra skick o allt ju.. klart man skickar iväg 10k då
men han lovade ju att den va fin
ja precis..
o ja lägger väl ut en annons på min hoj även här, fick ju bara ett napp i r1/r6 tråden
fin 600rr säljes för 40000, först till kvarn med handpenning så levererar jag den till dörren
bild finns i stylingforumet
äsch dåå
e ju bara du å ja vakna.. nån måste man ju bråka med
ja de va ju då leo, men han hade ju faktiskt pratat me honom o han hade garanterat att den va en fin hoj i bra skick o allt ju.. klart man skickar iväg 10k då
hahaha.....visserligen så brukar ja väl se till å ha dörrarna låsta när jag åker igenom sveg men efter att du bytt avatar så tänker jag nog inte åka saktare än 70 igenom heller.... lite ot kanske...men kunde inte låta bli
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|