billig r1a på blocket ifrån bil,båt,mc å maskiner

Furis

Är det något jag e bra på så är det allt
Gick med
26 Feb 2007
Hoj
Mv Agusta F4 & En Monkeybike med 150cc motor
ja de va ju då leo, men han hade ju faktiskt pratat me honom o han hade garanterat att den va en fin hoj i bra skick o allt ju.. klart man skickar iväg 10k då :tummenupp

men han lovade ju att den va fin :fakta :pangihuve

Tommy.exe

Guest
ja precis..
o ja lägger väl ut en annons på min hoj även här, fick ju bara ett napp i r1/r6 tråden :rolleyes:
fin 600rr säljes för 40000, först till kvarn med handpenning så levererar jag den till dörren :tummenupp
bild finns i stylingforumet :D

:rolleyes:

:felämne :mattias :7peta :smasha :fakta

Henkepenk

Ny medlem
Gick med
11 Jan 2006
Hoj
-
Jag blir mer och mer förvånad att folk e så godtrogna att man utan vidare skickar iväg 5-10 000kr utan att få något i utbyte.

Somliga kan verkligen ställa till det för sig...

jerkap71

Ny medlem
Gick med
14 Oct 2007
Hoj
-01 yamaha r1, en 200cc kinahjuling och en kxf450-10 åt junior
:gnissla Ja de verkar ju inte som att blocket.se kan göra något å alla är väl inte inne på sh å läser så vi kanske skulle skicka en länk till dessa sidor till säljaren så fort han lägger ut en annons så att han vet att alla här tror att de e en bluff..... endera försvarar han sig eller så försvinner annonsen å någon eller några klarar sig ifrån att loosa 5-10k....

Var jag ute för att lura folk som åker hoj så skulle då jag dra öronen åt mig om jag fick reda på att halva mc sverige sitter å tittar på annonsen å är rätt säkra på att han blåser oss....va f-n....han har ju namn å nummer å allt ute.... lite hjärna borde han ha..

Ja de va min personliga ide´för en lösning på detta problem:va

Hinkas

Sege säger: KÖR!
Gick med
23 Jul 2003
Hoj
Mellan hojar
Nu är hojarna borta IAF.
Anledningen till att folk troligtvis går med på att skicka pengarna är ju att han mailar ett avtal som du ska skriva på och sedan faxa till honom, då känns ju allt seriöst och sådär, som ett köpekontrakt typ.

R1 racer

Stick i ögat!
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
En fet en!
ja de va ju då leo, men han hade ju faktiskt pratat me honom o han hade garanterat att den va en fin hoj i bra skick o allt ju.. klart man skickar iväg 10k då :tummenupp

Då kan han känna sig ganska så blåst på de pengarna,tragiskt.

Ska man tycka synd om killen eller inte som slänger iväg 10 tusen på något han inte sett eller ens vet existerar.

Gör aldrig sådana affärer om du inte kan komma på plats och se objektet.

jerkap71

Ny medlem
Gick med
14 Oct 2007
Hoj
-01 yamaha r1, en 200cc kinahjuling och en kxf450-10 åt junior
hinkas

:näsblod hahaha.....visserligen så brukar ja väl se till å ha dörrarna låsta när jag åker igenom sveg men efter att du bytt avatar så tänker jag nog inte åka saktare än 70 igenom heller.... lite ot kanske...men kunde inte låta bli

Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati