Limez
Liten pinne kittlar bättre än stor stock
Någon som vet något om denna hojen?
http://www.blocket.se/malmo/Obs_Billig_Vtr1000_SP_1_21671682.htm?ca=20&w=2
Någon som vet något om denna hojen?
Är belånad till 55000.-- hos swedbank enligt säljaren. Säljaren hade betalt 25.000 cash, då blir det 80 papp. Såg hojen till salu tidigare i vintras och inte kostade den så mycket då. Säljaren visade inga kunskaper om hojen/ar i övrigt så jag fick inget större förtroende för dealen. Klart vill man ha en SP1a och bor i närheten ska man givetvis titta på hojen och skaffa sig mer information om det där med ägarförhållande och lånebiten. Tyckte han sade att han ägt den 1 månad! Säljes pga personliga skäl?
Läge att tänka sig för! Banken äger ju hojen! Toyman
Tror jag såg denna eller en liknande säljas på MC Huset i Malmö. www.mchuset.se
Ett tips är att kolla med dem kanske.
Är belånad till 55000.-- hos swedbank enligt säljaren. Säljaren hade betalt 25.000 cash, då blir det 80 papp. Såg hojen till salu tidigare i vintras och inte kostade den så mycket då. Säljaren visade inga kunskaper om hojen/ar i övrigt så jag fick inget större förtroende för dealen. Klart vill man ha en SP1a och bor i närheten ska man givetvis titta på hojen och skaffa sig mer information om det där med ägarförhållande och lånebiten. Tyckte han sade att han ägt den 1 månad! Säljes pga personliga skäl?
Läge att tänka sig för! Banken äger ju hojen! Toyman
Som Toyman skrev...Banken äger hojen, inte säljaren.
Det innebär att om säljaren struntar i avbetalningen kommer banken att kräva tillbaka hojen av den nye ägaren.
Som jag tolkade det så vill han ju att man skall ta över betalningarna till banken. Då ligger ju ansvaret hos en själv att betala alt betala av allting på en gång.
Så löste jag det en gång när jag köpte hoj, jag följde med säljaren till banken och så löste vi bort det han hade kvar på lånet innan vi gjorde klart affären.
Om hojen är intressant för någon skulle jag pruta bort de 5000,- han vill ha kontant, mycket mer går ju inte att pruta eftersom resten går till banken. Är hojen då i dåligt skick så är det som är kvar hos banken kanske ett överpris? Skulle tro att det är svårare att pruta med banken och då sitter han där men en hoj inte värd priset och ingen som vill köpa.
Vill ha en SP1a i tipp topp skick, har du en till salu? Sänd mig skriftlig information med bild-dokumentation och prisuppgift! Ochså intresserad GSXR750R 2000 - 2002.
Helt plötsligt är det ochså 3 SP2or till salu, aug 2009, och ett gäng SP1or.
Vad tycker ni om prisläget, på sporthojar! Nu höstpriser!
Vågar de inte vänta med att sälja? Vi är ju bara halv-vägs uppe i mc-säsongen!
Eller finns rädslan att priserna dyker till senhösten, rädsla för att sommarens köpfest utav svenskar som valt att fira semestern i Sverige är över och resultatet utav den blir någon form utav köpbojkott.
Jag tror personligen att sälja hoj till hösten blir grymmt svårt,
Jag har en NS400R i Rothmansdesign, bruks-skick, vad får man för en sådan?
En Kawa 125 offroad, en Honda Deuville, osv. Garaget är fullt och jag vill köpa.........
Vill ha en SP1a i tipp topp skick, har du en till salu? Sänd mig skriftlig information med bild-dokumentation och prisuppgift! Ochså intresserad GSXR750R 2000 - 2002.
Toyman: Gillar SuperBikes-eran 1988 till 2002.
Toyman: Gillar SuperBikes-eran 1988 till 2002.
Finare än så här borde det inte kunna bli... http://www.blocket.se/stockholm/Honda_VTR_1000_SP_1_600_mil_utstallningsskick_22786173.htm?ca=20&w=3
![]()
Du måste ju ha en hoj från 2003 också, en 600 tex
Jag kan fixa en me helt nya originalkåpor
![]()
Vilket år körde dom Puch Maxi i superbike?
Jag har nog löst vilken du ska sälja![]()
750cc 4cylindrig. 900cc trecylindrig. 1000cc tvåcylindrig.![]()
![]() |
Rekordmånga personliga regskyltar
Under 2024 godkände Transpo... |
![]() |
SMC får 700.000 kronor i bidrag
Roger Berzell, generalsekre... |
![]() |
Brembo vinner Good Design Award
Brembo prisas för innovativ... |
![]() |
Nya SCORPION MX32 MID SOFT från Pirelli
Pirelli har presenterat SCO... |