Billiga crosstövlar

suck

Sålt min TTR, letar efter nåt äldre
Gick med
13 Oct 2005
Hoj
Yamaha TT 600 R -00
Tjena.

Jag undrar om ni besäller från usa nån gång och hur det funkar, för det är ju ordentligt mycket billigare. Hur blir det i vår tull, Behöver jag betala moms och eller skatt, eller är det priset som står på min beställning som gäller??

suck

Gick med
13 Oct 2005
Hoj
Yamaha TT 600 R -00
Jo, jag trodde nästan det.
pris här hemma för Oxtar tcx pro2 3690
USA 323 usd= 2422 skr + frakt 500skr=2922+ moms = 3653skr

Blev inte billigare med de men jag gör 1200 på Alpinestars tech 10, men 4300 är för mycket ändå.

peteR1000

In Sorte Diaboli
Gick med
19 Sep 2003
Hoj
ninjan e såld...så ingen nu
Du kommer nog inte tjäna på det OM det nu fastnar i tullen. Dock kanske det inte är så stor chans att en låda med stövlar smiter igenom.

Har du kollat på fc-moto.de? Dom ligger också bra till prismässigt. Sparade över 1000 spänn på mina Tech6 jag beställde där mot butikspris här i Sverige. Fick dom på ett par dagar plus att dom kör hem paketet till dörren. OBS! Att du måste ha jämna pengar kontant när dom kommer.

suck

Gick med
13 Oct 2005
Hoj
Yamaha TT 600 R -00
peteR1000 skrev:
2532940 Du kommer nog inte tjäna på det OM det nu fastnar i tullen. Dock kanske det inte är så stor chans att en låda med stövlar smiter igenom.

Har du kollat på fc-moto.de? Dom ligger också bra till prismässigt. Sparade över 1000 spänn på mina Tech6 jag beställde där mot butikspris här i Sverige. Fick dom på ett par dagar plus att dom kör hem paketet till dörren. OBS! Att du måste ha jämna pengar kontant när dom kommer.

Jag har varit där åxo och kollat, tror jag kommer att beställa därifrån, samma stövlar faktiskt för de passade som handen i handsken!!

Vad kostar frakten och hur fraktades de hem till dig?

peteR1000

In Sorte Diaboli
Gick med
19 Sep 2003
Hoj
ninjan e såld...så ingen nu
suck skrev:
2533198 Jag har varit där åxo och kollat, tror jag kommer att beställa därifrån, samma stövlar faktiskt för de passade som handen i handsken!!

Vad kostar frakten och hur fraktades de hem till dig?

Kommer inte ihåg exakt vad frakten låg på men det var inte dyrt, runt nån hundring tror jag. UPS levererar, iaf här i göteborg. Dom ringer innan och kollar om du e hemma, jag var det inte så jag åkte till deras kontor och hämtade ut dom själv.

suck

Gick med
13 Oct 2005
Hoj
Yamaha TT 600 R -00
peteR1000 skrev:
2533278 Kommer inte ihåg exakt vad frakten låg på men det var inte dyrt, runt nån hundring tror jag. UPS levererar, iaf här i göteborg. Dom ringer innan och kollar om du e hemma, jag var det inte så jag åkte till deras kontor och hämtade ut dom själv.

Jag tackar för hjälpen.

Nyheter
EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...