Billiga skinnställ på lelles

andersy

Ny medlem
Gick med
12 Mar 2006
Hoj
Suzuki Hayabusa 2001
Grattis!!
Hoppas det håller hela första turen, då saker från Lelles inte brukar hålla mer än i nån timme,ovasett vad det är för nått, så hoppas den håller

HanneZ

Avställd
Gick med
6 Apr 2005
Hoj
R1 -05, XJ -97
andersy skrev:
2394693 Grattis!!
Hoppas det håller hela första turen, då saker från Lelles inte brukar hålla mer än i nån timme,ovasett vad det är för nått, så hoppas den håller
Chansen att lelles skulle skicka RÄTT skinnställ är så pass liten att man inte behöver bekymra sig om just det ställets kvalité :)

sirSmokealot

Vet inte vad jag ska välja!!!
Gick med
15 Sep 2005
Hoj
det blir nog en röd
Kamikaze kid skrev:
2394704 Har du beställt på postorder? :skrämd

Du vet att du lika gärna kan få en ljuddämpare till en AS3 från -72 på posten? :D

jag räknar med det... är unomlands nu och kommer inte hem förrän 10 dagar... :)

HanneZ skrev:
2394697 Chansen att lelles skulle skicka RÄTT skinnställ är så pass liten att man inte behöver bekymra sig om just det ställets kvalité :)

Har faktiskt funkat bra hitils...

andersy skrev:
2394693 Grattis!!

vafaan, Dainese är ju dainese även från lelles... eller? :va

JJ skrev:
2394719 Fanns ju bara stora storlekar kvar, typ 56,58,60

jaa, inga smurfstorlekar här inte ;):arsele

Last edited:

Lilla_Tingeling

Världens lyckligaste Ting!!!
Gick med
26 Oct 2003
Hoj
Gixxer
andersy skrev:
2394693 Grattis!!

Köpte ett Daineseställ från Lelles förra året. Det höll juh bra! Eller... NOT! Såg att det var trasigt redan när jag kom hem. Så det vara bara att åka tillbaka med det så dom fick skicka det på reparation. Sen pajjade det igen. Dragkedjan som håller ihop byxa och jacka. När jag fick tillbaka det från reparation så sålde jag det. Och köpte ett nytt skinnställ. Men inte från Lelles! Never again! Gillar definitivt inte en av ägarna där... :näsblod

// Lena

Lilla_Tingeling

Världens lyckligaste Ting!!!
Gick med
26 Oct 2003
Hoj
Gixxer
Kamikaze kid skrev:
2394806 Modigt....

Själv åker jag till Helahojen på södermalm för att handla delar när jag har 3 km till Lelles...
Går fortare så! :rolleyes:

Handla inte reserdelar på Lelles! Brorsan beställde en bromsadapter till sin motard där i maj. Och killen som tog emot beställningen visade i katalogen att den skulle kosta nåt på 600 kronor. Brorsan såg priset me egna ögon. Dom skulle ringa så fort grejerna kom till butiken. Skulle bara ta ett par dagar. Jo visst! Varje gång vi varit in till Uppsala har vi varit till Lelles. och dom har inte kunnat hjälpa till alls. För som har påstått att dom inte kunnat se vart varorna tagit vägen. Och dom har sagt att dom skulle ringa så fort dom visste nåt. Till sist tröttnade jag på deras oförskämda fasoner. Och skrev ett icke så snällt mail och skällde ner dom rätt mycket. Då ringde dom till brorsan och talade om att dom fått fel vara. Och det var för måååånga veckor sen. Dom skulle ringa och kolla med leverantören. Och sen höra av sig till brorsan dan efrer. Vilket dom så klart inte gjorde. Så det blev ännu ett mail. Förra veckan ringde dom och sa att adaptern hade kommit. Och det trillade även in ett brev. Och därstod det att den skulle kosta 1390 kronor! E dom dumma heller!!!! Brorsan ringde in och frågade va fan dom höll på me. Och fick till svar att killen som ringde inte kunde göra nåt mer än att erbjuda brorsan 15% rabatt. Haha!!! Vilka jävla idioter! Dom kan behålla den där prylen. Har man sagt ett pris får man stå för det oxå...
Så det blir inte till att handla nåt mer på det där skitstället!

// Lena

johanssonsan skrev:
2396056 "Gillar definitivt inte en av ägarna där..."

Finns väl bara en ägare.......eller?

Det är "fru" ägare som inte gillas. Och hon gillar nog inte mig heller. :D

// Lena

Last edited:

blom

I DO IT BECAUSE I LOVE IT
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
HOT AND BLUE
Lilla_Tingeling skrev:
2396091 Handla inte reserdelar på Lelles! Brorsan beställde en bromsadapter till sin motard där i maj. Och killen som tog emot beställningen visade i katalogen att den skulle kosta nåt på 600 kronor. Brorsan såg priset me egna ögon. Dom skulle ringa så fort grejerna kom till butiken. Skulle bara ta ett par dagar. Jo visst! Varje gång vi varit in till Uppsala har vi varit till Lelles. och dom har inte kunnat hjälpa till alls. För som har påstått att dom inte kunnat se vart varorna tagit vägen. Och dom har sagt att dom skulle ringa så fort dom visste nåt. Till sist tröttnade jag på deras oförskämda fasoner. Och skrev ett icke så snällt mail och skällde ner dom rätt mycket. Då ringde dom till brorsan och talade om att dom fått fel vara. Och det var för måååånga veckor sen. Dom skulle ringa och kolla med leverantören. Och sen höra av sig till brorsan dan efrer. Vilket dom så klart inte gjorde. Så det blev ännu ett mail. Förra veckan ringde dom och sa att adaptern hade kommit. Och det trillade även in ett brev. Och därstod det att den skulle kosta 1390 kronor! E dom dumma heller!!!! Brorsan ringde in och frågade va fan dom höll på me. Och fick till svar att killen som ringde inte kunde göra nåt mer än att erbjuda brorsan 15% rabatt. Haha!!! Vilka jävla idioter! Dom kan behålla den där prylen. Har man sagt ett pris får man stå för det oxå...

// Lena

Det är "fru" ägare som inte gillas. Och hon gillar nog inte mig heller. :D

// Lena
men du verkade ju vara nöjd med stället som du köpte därifrån:tummenupp

Conrad

Troligen sporthoj.com medlem
Gick med
21 Apr 2003
Hoj
cbr600
Lilla_Tingeling skrev:
2396091 Handla inte reserdelar på Lelles! Brorsan beställde en bromsadapter till sin motard där i maj. Och killen som tog emot beställningen visade i katalogen att den skulle kosta nåt på 600 kronor...................

........................adaptern hade kommit. Och det trillade även in ett brev. Och därstod det att den skulle kosta 1390 kronor! E dom dumma heller!!!! Brorsan ringde in och frågade va fan dom höll på me. Och fick till svar att killen som ringde inte kunde göra nåt mer än att erbjuda brorsan 15% rabatt. Haha!!! Vilka jävla idioter! Dom kan behålla den där prylen. Har man sagt ett pris får man stå för det oxå...

// Lena

// Lena

Han vid disken råkade väl visa deras inpriser. :)

Nyheter
Fiffiga touringprylar

Det tyska företaget Wunderl...

MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!