Chansen att lelles skulle skicka RÄTT skinnställ är så pass liten att man inte behöver bekymra sig om just det ställets kvalitéandersy skrev:2394693Grattis!!
Hoppas det håller hela första turen, då saker från Lelles inte brukar hålla mer än i nån timme,ovasett vad det är för nått, så hoppas den håller
Kamikaze kid skrev:2394704Har du beställt på postorder?
Du vet att du lika gärna kan få en ljuddämpare till en AS3 från -72 på posten?
HanneZ skrev:2394697Chansen att lelles skulle skicka RÄTT skinnställ är så pass liten att man inte behöver bekymra sig om just det ställets kvalité
andersy skrev:2394693Grattis!!
Hoppas det håller hela första turen, då saker från Lelles inte brukar hålla mer än i nån timme,ovasett vad det är för nått, så hoppas den håller
JJ skrev:2394719Fanns ju bara stora storlekar kvar, typ 56,58,60
sirSmokealot skrev:2394744vafaan, Dainese är ju dainese även från lelles... eller?
sirSmokealot skrev:2394744jag räknar med det... är unomlands nu och kommer inte hem förrän 10 dagar...
Kamikaze kid skrev:2394806Modigt....
Själv åker jag till Helahojen på södermalm för att handla delar när jag har 3 km till Lelles...
Går fortare så!
sirSmokealot skrev:2394817nu larvar du dig bara
Kamikaze kid skrev:2394827Inte då!
Dagens sanning!
Du får gärna berätta vad som dök upp i paketet när du kommit hem!
sirSmokealot skrev:2394849kanske ett värstingsställ värt 21000 :- hehe
andersy skrev:2394693Grattis!!
Kamikaze kid skrev:2394806Modigt....
Själv åker jag till Helahojen på södermalm för att handla delar när jag har 3 km till Lelles...
Går fortare så!
johanssonsan skrev:2396056"Gillar definitivt inte en av ägarna där..."
Finns väl bara en ägare.......eller?
men du verkade ju vara nöjd med stället som du köpte därifrånLilla_Tingeling skrev:2396091Handla inte reserdelar på Lelles! Brorsan beställde en bromsadapter till sin motard där i maj. Och killen som tog emot beställningen visade i katalogen att den skulle kosta nåt på 600 kronor. Brorsan såg priset me egna ögon. Dom skulle ringa så fort grejerna kom till butiken. Skulle bara ta ett par dagar. Jo visst! Varje gång vi varit in till Uppsala har vi varit till Lelles. och dom har inte kunnat hjälpa till alls. För som har påstått att dom inte kunnat se vart varorna tagit vägen. Och dom har sagt att dom skulle ringa så fort dom visste nåt. Till sist tröttnade jag på deras oförskämda fasoner. Och skrev ett icke så snällt mail och skällde ner dom rätt mycket. Då ringde dom till brorsan och talade om att dom fått fel vara. Och det var för måååånga veckor sen. Dom skulle ringa och kolla med leverantören. Och sen höra av sig till brorsan dan efrer. Vilket dom så klart inte gjorde. Så det blev ännu ett mail. Förra veckan ringde dom och sa att adaptern hade kommit. Och det trillade även in ett brev. Och därstod det att den skulle kosta 1390 kronor! E dom dumma heller!!!! Brorsan ringde in och frågade va fan dom höll på me. Och fick till svar att killen som ringde inte kunde göra nåt mer än att erbjuda brorsan 15% rabatt. Haha!!! Vilka jävla idioter! Dom kan behålla den där prylen. Har man sagt ett pris får man stå för det oxå...
Så det blir inte till att handla nåt mer på det där skitstället!
// Lena
Det är "fru" ägare som inte gillas. Och hon gillar nog inte mig heller.
// Lena
Lilla_Tingeling skrev:2396091Handla inte reserdelar på Lelles! Brorsan beställde en bromsadapter till sin motard där i maj. Och killen som tog emot beställningen visade i katalogen att den skulle kosta nåt på 600 kronor...................
........................adaptern hade kommit. Och det trillade även in ett brev. Och därstod det att den skulle kosta 1390 kronor! E dom dumma heller!!!! Brorsan ringde in och frågade va fan dom höll på me. Och fick till svar att killen som ringde inte kunde göra nåt mer än att erbjuda brorsan 15% rabatt. Haha!!! Vilka jävla idioter! Dom kan behålla den där prylen. Har man sagt ett pris får man stå för det oxå...
Så det blir inte till att handla nåt mer på det där skitstället!
// Lena
// Lena
Fiffiga touringprylar
Det tyska företaget Wunderl... |
|
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
|
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
|
2025 års Ducati Riding Academy