Billiga skinnställ på lelles

Lilla_Tingeling

Världens lyckligaste Ting!!!
Gick med
26 Oct 2003
Hoj
Gixxer
blom skrev:
2396179 men du verkade ju vara nöjd med stället som du köpte därifrån:tummenupp

Jag tyckte att skinnstället var jättefint. Men det kändes inge skojj när det gick sönder 2 gånger utan anledning. :näsblod
Mitt nya ställ är jag helnöjd med! Det sitter mycket bättre och skönare än Dainesestället... Det är ett helställ i herrstorlek.

// Lena

blom

I DO IT BECAUSE I LOVE IT
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
HOT AND BLUE
Lilla_Tingeling skrev:
2396477 Jag tyckte att skinnstället var jättefint. Men det kändes inge skojj när det gick sönder 2 gånger utan anledning. :näsblod
Mitt nya ställ är jag helnöjd med! Det sitter mycket bättre och skönare än Dainesestället... Det är ett helställ i herrstorlek.

// Lena
fast det beror nog inte på att det var just lelle som sålde det. köpte själv ett ställ där för något årsen och var kanon nöjd, och snabbt fick jag det oxå :tummenupp

M:et

#88 Supermoto
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
2x Honda CRF 450
blom skrev:
2396713 fast det beror nog inte på att det var just lelle som sålde det. köpte själv ett ställ där för något årsen och var kanon nöjd, och snabbt fick jag det oxå :tummenupp

Nej nej tok, klart det är Lelles fel att skinnstället gick sönder. Dainese skickar bara andra hands grejer dit plus att Anita själv sitter och pillar sönder kedjorna, eller var det så att kedjan hoppade slönder av sig själv i bilen hem kanske:va För hade den varit trasig i butiken hade det väl upptäckts av köparen...

Mattias

Very nice
Personal
Gick med
24 Feb 2002
Hoj
GSX-R750WT + G650X Moto
För mig har allt jag köpt på Lelles funkat som det ska. Postorderverksamheten har jag inte provat, men servicen i butiken är det absolut inget fel på. Jag kanske har haft tur, eller så känner dom igen mig från sporthoj.com. :p

Nyheter
Fiffiga touringprylar

Det tyska företaget Wunderl...

MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!