Billiga skinnställ?

Hultan

Kimbow™
Gick med
12 May 2004
Hoj
Slutat för gott.. Kanske..
Jag är ute efter ett skinnställ, jag har ingen lust att lägga +10k utan väldigt mycket mindre, kanske beggat eller billigt billigt nytt..
Är det nån som har nån info om detta? Jag letat en del, men tänkte att jag kunde ju slänga upp en tråd med..

Sitter nån på ett så är jag 172cm 70-75kg, vill ha ett så svart som möjligt och delbart... :banana

Har ett Dainese T3 fast det är storklek 54, kanske något för stort tyvärr.... annars användt en sommar och skall säljas billigt! Har också stövlar i stl 43 och ett par handskar och hjälm om du e intresserad :o)

// Jocke

kolla http://www.flyingeagle.nu/, de har nya skinnställ för 2995:- Kanske inte världsbäst eller snyggast men nog helt ok. CE-märkta skydd för axlar, armbågar och knän (mitt Spyke-ställ för 8000 saknar CE-märkta skydd på knäna). Har hört klagomål på passform, annars vet jag inget. De har butik på backaplan i samma hus som HCJ ifall du vill åka o prova.

Köp mitt...

Tyvärr inte så svart....=)

http://www2.blocket.se/view/3186569.htm?l=0&c=1&city=0

DisqoBizkit skrev:
Jag är ute efter ett skinnställ, jag har ingen lust att lägga +10k utan väldigt mycket mindre, kanske beggat eller billigt billigt nytt..
Är det nån som har nån info om detta? Jag letat en del, men tänkte att jag kunde ju slänga upp en tråd med..

Sitter nån på ett så är jag 172cm 70-75kg, vill ha ett så svart som möjligt och delbart... :banana

Blocket...

Men det gäller att hitta nåt i närheten... man vill ju inte köpa grisen i säcken o även om det ser fint ut på bild så kanske det sitter som skit..

Dyrt blir det oxå om du hittar nån vänlig själ som skickar ett ställ till dig o du ej ska ha det så får du pröjsa för två frakter och ett ställ väger en del...

Nä... nu blir det höst så har du tur hittar du ett fint ställ på nån utförsäljning men du får nog räkna med att lägga ut en peng på det ändå..

MEN...

Skyddsutrustningen är viktigare än hojen tycker jag iallafall så det e det sista jag skulle snåla in på...

(bättre fattig o hel en snål o trasig.. :va )

Missade ju det f-n... :huvet

Ska lägga ut en ny annons. Har inte orkat än bara.

Vill ha 4500:- med stövlarna.

DaLorD skrev:
Ärligt... varför skriver man inte ut pris i en annons???

ska du säljat eller inte??? :kocko

Coola Ola skrev:
kolla http://www.flyingeagle.nu/, de har nya skinnställ för 2995:- Kanske inte världsbäst eller snyggast men nog helt ok. CE-märkta skydd för axlar, armbågar och knän (mitt Spyke-ställ för 8000 saknar CE-märkta skydd på knäna). Har hört klagomål på passform, annars vet jag inget. De har butik på backaplan i samma hus som HCJ ifall du vill åka o prova.
Tack så mycket! Hittade inget på hemsidan dock

DaLorD skrev:
Blocket...

Men det gäller att hitta nåt i närheten... man vill ju inte köpa grisen i säcken o även om det ser fint ut på bild så kanske det sitter som skit..

Dyrt blir det oxå om du hittar nån vänlig själ som skickar ett ställ till dig o du ej ska ha det så får du pröjsa för två frakter och ett ställ väger en del...

Nä... nu blir det höst så har du tur hittar du ett fint ställ på nån utförsäljning men du får nog räkna med att lägga ut en peng på det ändå..

MEN...

Skyddsutrustningen är viktigare än hojen tycker jag iallafall så det e det sista jag skulle snåla in på...

(bättre fattig o hel en snål o trasig.. :va )
Jag håller med dig, dock så tror jag inte man måste lägga 10k+ för att skydda sig...

Om du vill ha ett helt nytt så finns det 3 - 4 st inne på S.O.P som ligger vid läppstifftet/renova i göteborg! alla andra kläder dom har där är sänkta till halva priset så jag kan tänka mig att skinställen även är krafftigt rabbaterade,
jag var där härromdagen ocg jag tror dom hade både blåa, röda och silver...kanske är värt att kolla upp

Någon hade redan skrivit det där såg jag..... :(

Miss_Orchidee skrev:
Om du vill ha ett helt nytt så finns det 3 - 4 st inne på S.O.P som ligger vid läppstifftet/renova i göteborg! alla andra kläder dom har där är sänkta till halva priset så jag kan tänka mig att skinställen även är krafftigt rabbaterade,
jag var där härromdagen ocg jag tror dom hade både blåa, röda och silver...kanske är värt att kolla upp

Någon hade redan skrivit det där såg jag..... :(
Okaj, japp skall kolla detta imorgon! Tack!

Tänkte bara "bumpa" tråden lite, nån annan kanske sitter online nu..

Nyheter
Motorcykelns Dag 3 maj

Den 3 maj är det Motorcykel...

Bilprovningen: Brister hos var fjärde motorcykel

Foto: Bilprovningen Våre...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

Bara två månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

En liten påminnelse om året...

2 månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

Nu är det bara två månader ...

Nya Indian Pursuit Elite

Screenshot Indian Motorc...

Icons of British Originality

Åtta team från åtta länder ...

BMW presenterar R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

BMW R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Back