Billigare PS3

Santo

Fuck You Burnout
Gick med
17 Dec 2003
Hoj
R1 2007
Jag kan få tag på ett gäng PS 3:eek:r (60GB-modellen). 4000-4500 SEK är priset för de som är intresserade. Hur många som vill ha är avgörande ifall jag kan få hem dem. Priset kan även bli billigare om det är många som vill ha. Motsvarande modell i Sverige kostar ca 6500 SEK och har "de billigare/sämre komponenterna", vilket det skrevs om. Jag kan ta hem 30st på en vecka inledningsvis.

Modellen är tillverkad för den europeiska marknaden. Svenska filmer och spel är således inga problem.

Mera information kommer

Posta här ifall ni är intresserade :)

tråden är sanktionerad av swedie

Last edited:

heimdal

jag e inte dum, de bara verkar så ibland
Gick med
2 Oct 2004
Hoj
r6 -00
med andra ord så är det japanska konsoller?
som man måste importera filmer för att kunna kolla på osv?

Fotrally

Olika
Gick med
8 Mar 2004
Hoj
Honda CBR1000RR -08, SP Copperhead MX125 -07
Ja precis...liiite tidigare! =)

Du kan inte fixa tex (billiga) kontroller och fjärrkontrolen för BRD-uppspelning? :gnissla

heimdal

jag e inte dum, de bara verkar så ibland
Gick med
2 Oct 2004
Hoj
r6 -00
de låter sweet.. för de e ju inte så lajf å pynta 600 för en kontroll

tur att ja har slutat å slänga dem i väggen som ja gjorde förr.. :rolleyes:

Biturbo

Min går i etthundra!
Gick med
29 Aug 2003
Hoj
KTM LC4
Ja det kan vara intressant med ett par stycken ifall man får varan i handen vid betalning samt att alla garantier gäller.

Eureka

Red Devil
Gick med
25 Jan 2005
Hoj
Vuxen = Bil
Pungade ut 10.500 idag för en svensk PS3 och några spel.
Utländsk i all ära men kan bli problem med updates och annat vad jag hört, sv-sålt är alltid bra :p

Santo

Fuck You Burnout
Gick med
17 Dec 2003
Hoj
R1 2007
Ja det kan vara intressant med ett par stycken ifall man får varan i handen vid betalning samt att alla garantier gäller.

Det är ca en veckas leverans. Sonys egna garantier gäller.

Detta är bara en intressekoll. Jag kommer inte att köpa in 30+ st med egna pengar och chansa på att de som beställt sedan betalar. Däremot kommer en seriös setup att göras om det blir aktuellt.

Pungade ut 10.500 idag för en svensk PS3 och några spel.
Utländsk i all ära men kan bli problem med updates och annat vad jag hört, sv-sålt är alltid bra :p

Hur menar du nu? Konsolerna för den europeiska marknaden är alla samma.

Last edited:

Fotrally

Olika
Gick med
8 Mar 2004
Hoj
Honda CBR1000RR -08, SP Copperhead MX125 -07

Ja om det är på dom villkoren då köper jag lätt en PS3:a till och ev 2 kontroller till om det skulle gå..! å ev en fjärr :)

Last edited:

Biturbo

Min går i etthundra!
Gick med
29 Aug 2003
Hoj
KTM LC4
Det är ca en veckas leverans. Sonys egna garantier gäller.

Detta är bara en intressekoll. Jag kommer inte att köpa in 30+ st med egna pengar och chansa på att de som beställt sedan betalar. Däremot kommer en seriös setup att göras om det blir aktuellt.

Du får göra hur du vill för mig.. Jag säger bara att jag är intresserad av en handfull om det skulle bli aktuellt. Jag kommer dock inte att betala 20 000 till någon för att sedan hoppas på att det dyker upp något.

Ta beställningar, skriv kontrakt, skaffa kredit, köp in, leverera, klart.

Rätt enkelt.

andersbrink

hasenfrasen
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
5
Vad gör en PS3 som inte en c2d e6600 + 8800gtx kan? Har inte satt mig in i vad kånsållen kan göra som inte en bra päse kan.

Santo

Fuck You Burnout
Gick med
17 Dec 2003
Hoj
R1 2007
Du får göra hur du vill för mig.. Jag säger bara att jag är intresserad av en handfull om det skulle bli aktuellt. Jag kommer dock inte att betala 20 000 till någon för att sedan hoppas på att det dyker upp något.

Ta beställningar, skriv kontrakt, skaffa kredit, köp in, leverera, klart.

Rätt enkelt.

Nej det förstår jag. Det finns ju tjänster man kan använda sig av i banker m.m. som t.ex. blocket Där pengarna ligger inne. Säljaren får inga pengar förrän köparen fått sin vara. Eller också kör man en vanlig faktura via ett finansbolag där fakturan inte kan aktiveras innan köparen fått varan.

Ja det finns många alternativ och om det blir av så får de som vill ha köpa. De som inte vill ha struntar i det. Det är ju inte bara folk på SH som får möjligheten.

A_o_D

dead girls never say no
Gick med
15 Jul 2005
Hoj
zx10r -08
Vad gör en PS3 som inte en c2d e6600 + 8800gtx kan? Har inte satt mig in i vad kånsållen kan göra som inte en bra päse kan.

personligen tycker jag det är en bättre känsla när man spelar konsoll och det e ganska jobbigt för mig att dra en helvetes massa kabel till tv:n samt skaffa bluetooth-tangentbord+mus för att kunna spela på en riktig skärm (tv)..

helt enkelt så är allt smidigare med en konsoll enligt mig å billigare ;) (iaf ps3:an)

Nyheter
EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln