Billigt avgassystem till nsr -97 ?

Jokke_

No money, No honey!
Gick med
16 Jun 2005
Hoj
Hojlös
Finns det överhuvudtaget ? :p Ngn som vet var man kan hitta billigaste systemem? trim,original,begagnat eller vad som helst! Bara det fungerar och inte kostar så mkt. Ringde till en firma långt ner i sverige och dom skulle ha 8500:- för Nsr originalsystem :tummenner Men sen vet jag inte vart man kan hitta dom.. har letat men hittar inte ngt. Skulle inte vara fel med begagnat heller.. med lite effekt :rolleyes:

Inte långt kvar på min Lätt mc karriär och hojjen behöver verkligen ett nytt system då detta är totalt kass. Så.. behöver det för min skull.. sista tiden ajg kör, och för att det inte ska vara några problem med att sälja den :fyllisar

Lundgren

2 STROKE FORCE
Gick med
9 Dec 2005
Hoj
Suzuki GSXR 1000 K4, CR 500 -96
Jokke_ skrev:
2261972 Finns det överhuvudtaget ? :p Ngn som vet var man kan hitta billigaste systemem? trim,original,begagnat eller vad som helst! Bara det fungerar och inte kostar så mkt. Ringde till en firma långt ner i sverige och dom skulle ha 8500:- för Nsr originalsystem :tummenner Men sen vet jag inte vart man kan hitta dom.. har letat men hittar inte ngt. Skulle inte vara fel med begagnat heller.. med lite effekt :rolleyes:

Inte långt kvar på min Lätt mc karriär och hojjen behöver verkligen ett nytt system då detta är totalt kass. Så.. behöver det för min skull.. sista tiden ajg kör, och för att det inte ska vara några problem med att sälja den :fyllisar
Vad är det för fel på det du har då? Det är väll i så fall bara att det är pluggat? Annars såg jag ett ostrypt org system på blocket för 600 kr. Kanske värt att kolla :tummenupp

Lidström

Ny medlem
Gick med
10 Nov 2003
Hoj
Husqvarna 701 SM -16
Lundgren skrev:
2261979 Vad är det för fel på det du har då? Det är väll i så fall bara att det är pluggat? Annars såg jag ett ostrypt org system på blocket för 600 kr. Kanske värt att kolla :tummenupp

Här har du det.

Säger bara KÖÖÖÖÖÖÖP! :näsblod

Lundgren

2 STROKE FORCE
Gick med
9 Dec 2005
Hoj
Suzuki GSXR 1000 K4, CR 500 -96
Mr.PB skrev:
2262279 ja verkligen ett helt system för 500:- Köp det :tummenupp
600 kr :mattias

Synd att det är avstämt för en nsr cylinder. Annars hade jag köpt det.

Edit: Jaha snabb affär:näsblod

2 Edit: Hmm nu vet jag ju inte om det är ett system till den gammla nsr:en eller om det är till den nyare varianten. :va

Last edited:

Mr.PB

pbracing.se
Gick med
19 Oct 2005
Hoj
RS125jr,Fiddy,Workz Midsize , Minimoto
Lundgren skrev:
2262283 600 kr :mattias

Synd att det är avstämt för en nsr cylinder. Annars hade jag köpt det.

Edit: Jaha snabb affär:näsblod

2 Edit: Hmm nu vet jag ju inte om det är ett system till den gammla nsr:en eller om det är till den nyare varianten. :va
ne inte jag heller men det kan man ju faktiskt höra med honom om man ska köpa det :tummenupp

Jokke_

No money, No honey!
Gick med
16 Jun 2005
Hoj
Hojlös
tack för tipset iaf! Hyggligt av er! Slog till direkt :yoparty
Det har suttit på en 97:a så det passar min utsökt :hihi

fick det för en femhunka! Inte helt fel :fyllisar

Mr.PB

pbracing.se
Gick med
19 Oct 2005
Hoj
Jokke_ skrev:
2266992 tack för tipset iaf! Hyggligt av er! Slog till direkt :yoparty
Det har suttit på en 97:a så det passar min utsökt :hihi

fick det för en femhunka! Inte helt fel :fyllisar
Ne skit bra! ska du sälja NSRen sen nu eller ?

Jokke_

No money, No honey!
Gick med
16 Jun 2005
Hoj
Hojlös
Mr.PB skrev:
2267461 Ne skit bra! ska du sälja NSRen sen nu eller ?

Nja inte riktigt än, jag fyller år i augusti.. så jag säljer den då! Orkar inte cykla tills dess :p

Känns som att jag får unna mig att fira det här kapet, med lite alkohol till helgen ;D Skönt när man för en gångs skull har en anledning till å pimpla lite :rolleyes:

Last edited:

AntiAntonAnt

Ny medlem
Gick med
30 Nov 2004
Hoj
Tuono -04
Jokke_ skrev:
2270459 Nja inte riktigt än, jag fyller år i augusti.. så jag säljer den då! Orkar inte cykla tills dess :p

Känns som att jag får unna mig att fira det här kapet, med lite alkohol till helgen ;D Skönt när man för en gångs skull har en anledning till å pimpla lite :rolleyes:

Ska´ru ha fest eller?
:fyllisar

Mr.PB

pbracing.se
Gick med
19 Oct 2005
Hoj
Jokke_ skrev:
2270459 Nja inte riktigt än, jag fyller år i augusti.. så jag säljer den då! Orkar inte cykla tills dess :p

ja fira tycker jag att du ska göra :fyllisar

Jokke_

No money, No honey!
Gick med
16 Jun 2005
Hoj
Hojlös
nja fest å fest.. men ni är varmt välkomna hit, så sprätter vi några öl. Sen åker vi å "krusar" lite på stan ;D

Nyheter
Försäljningsrekord för BMW Motorrad

Efter att ha sålt 210 408 m...

BMW R 18-modeller uppdateras

Screenshot BMW R 18 och ...

Fiffiga touringprylar

Det tyska företaget Wunderl...

MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy