SP3-martin
mohaaaaaaaaa
Ville bara tipsa om ett billigt depåstöd som www.jula.se har Artnr: 601030
399:-
399:-
Det såg ju rätt vettigt ut! Synd bara att det inte fanns bobbinsfästen
Ska alla börja sälja mctillbehör nu?
Det från verktygsboden är ju fästena utbytbara.Om man vill använda bobiner(?), blir det till att köpa dyra stöd då? Funderar även på att låta tjejens farsa svetsa ett enkelt depåstöd, så får jag de klykor som jag vill ha, fast det blir ju inte lika snyggt som ett köpt
Fast köper jag det från jula med klackar så kan jag ju ha det till båda hojarna vid kedjesmörjning osv. men först och främst vill jag ha ett som Yamahan kan stå på under vintern
Om man vill använda bobiner(?), blir det till att köpa dyra stöd då? Funderar även på att låta tjejens farsa svetsa ett enkelt depåstöd, så får jag de klykor som jag vill ha, fast det blir ju inte lika snyggt som ett köpt
Fast köper jag det från jula med klackar så kan jag ju ha det till båda hojarna vid kedjesmörjning osv. men först och främst vill jag ha ett som Yamahan kan stå på under vintern
Passar detta julas depåstöd båda fram och bak till en sporthoj yamaha thundercat?
Passar detta julas depåstöd båda fram och bak till en sporthoj yamaha thundercat?
Söker billigt depåstöd för enkelsving, nån som sett/provat något bra??
passar detta till en rs 125?
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |