Biltema MC-regnkläder = feltema

Vanligt regnställ tycker jag är det absolut bästa, Har ett från GeKås för 199 tror jag som funkar kanon. Varför ska det vara speciellt för mc? Biltemas ser ju ut som ngt tagit från en fetishtidning

summa sumarum, Biltema's regnställ är rätt ok?

tänkte köpa den 2-delade imorn för 499...osså får man väl ta ett par diskhandskar :)

Köpte oxå en tankpad, sitter som fan trots att den är böjd över kanten. Stod och tryckte och hade mig ett bra tag när jag satte dit den iofs

Har precis kört med Biltemas 2-delade ca 80 mil i regn på E4'an och lika mycket på autobahn, funkade kanon. Med TCX Infinity på fötterna var jag snustorr även där, däremot blev händerna helt vattenskadade..

:)

JAG hade provat de på en lång resa det funkar men nackdelen är de bli hala och kalla som fan

Jag köpte stora gummihandskar och hade vanliga under -> varmare. Sedan har jag biltemas värmehandtag på cykeln-> är lite tjockare-> mer greppvänligt (tycker jag) och varma. Men, visst, det blir lite halt ändå.
Jag köpte dem som ett nödalternativ vid ett tillfälle och rädda den hemfärden iaf (ca 15 mil).

Last edited:
Nyheter
Bara två månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

En liten påminnelse om året...

2 månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

Nu är det bara två månader ...

Nya Indian Pursuit Elite

Screenshot Indian Motorc...

Icons of British Originality

Åtta team från åtta länder ...

BMW presenterar R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

BMW R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Sveriges vägar i allt bättre skick