Benny C
Stadig men lite på sladd
- Gick med
- 9 May 2008
Om det är ett problem hos dig eller kawa är av mindre betydelse, bromsa PÅ sig kan alla göra. Att du kan härleda det till ljumna bromsar e kul bara för att du körde ju på biltemas pissolja just då! å sen bytte till en svindyr essen dú br´ömse o vips växte du ur sanlådan......
Men du fick ju talat om att du har råd med iaf. Tala med "små-grabbarna" på 250 el 125 om hur du ska lära hög ingångshastighet istället..
Jag dissade inte Biltema vätskan utan postade helt enkelt vad som är skillnaden mellan dom.
När det gäller mina bromspunkter och var jag kan bromsa så har jag en viss aning om det efter ett par tusen varv runt falkenberg.
Vilken vätska jag hade i systemet just då har jag heller inte en aning om men förmodligen var det BelRay eller dylikt.
Placeboeffekt på sin bromsverkan? Om jag får bättre bromsverkan med annan vätska än den jag hade i just då så är det konstaterat faktum. Jag var inte ute på mitt första banvarv i historien när just det hände.
Att du blir impad av att "rika" jag har "råd" med att lägga 300 spänn på ny vätska säger nog mer om din ekonomi än min...
Som jag sa, funkar det så funkar det. Funkar det inte så byt, svårare är det inte och är heller inget att dividera om.