Utgående lager försäljning. Bt slutade med hoj grejor för drygt 1 år sedan.
Integralhjälm
Av ABS-plast med inre skal av EPS-skum. Stor öppning med reptåligt, imskyddat visir ger ett stort siktfält. Hjälmen har också ett inre solvisir som enkelt fälls ned med en spak på sidan. Hjälmen har god ventilation både vid käkpartiet och på ovansidan med utsläpp baktill. Avtagbart...www.biltema.se
Såg av en händelse denna på Biltema idag och tänkte tipsa. Sjukt snygg. Verkar misstänkt lik en annan hjälm som säljs av XLmoto.
Tycker försäljningen av hjälmar verkar fortsätta. Möjligt att de säljer slut på lagervaror men att det skulle pågå i över ett år verkar orimligt. Hjälmarna var dessutom undantagna och inte prissänkta vid utförsäljningen, vad jag kan komma ihåg.Utgående lager försäljning. Bt slutade med hoj grejor för drygt 1 år sedan.
Kan ju alltid hoppas på att dom har anställt någon som kan hoj o håller på med en omstart utan allt blingbling tingelitangel bjäfs utan satsar på mera kvalité.Tycker försäljningen av hjälmar verkar fortsätta. Möjligt att de säljer slut på lagervaror men att det skulle pågå i över ett år verkar orimligt. Hjälmarna var dessutom undantagna och inte prissänkta vid utförsäljningen, vad jag kan komma ihåg.
Lösa visir för en hundring är ju inte heller fy skam.
Integralhjälm
Av ABS-plast med inre skal av EPS-skum. Stor öppning med reptåligt, imskyddat visir ger ett stort siktfält. Hjälmen har också ett inre solvisir som enkelt fälls ned med en spak på sidan. Hjälmen har god ventilation både vid käkpartiet och på ovansidan med utsläpp baktill. Avtagbart...www.biltema.se
Såg av en händelse denna på Biltema idag och tänkte tipsa. Sjukt snygg. Verkar misstänkt lik en annan hjälm som säljs av XLmoto.
Jag har också en sådan i svart. Väldigt snygg, ej prisvärd, högljudd som fasiken, drar in mycket luft undertill. Tryckande söm i pannan och jag råkar ha en huvudform som faktiskt passar.
Jag har också en sådan i svart. Väldigt snygg, ej prisvärd, högljudd som fasiken, drar in mycket luft undertill. Tryckande söm i pannan och jag råkar ha en huvudform som faktiskt passar.
Integralhjälm
Will be enough to drive one of these tomorrow.Har nya vita integralen. Första hjälmen och har inget att jämföra med. Känns helt ok för priset, känns inte skev, glappande, kinesisk låtsas, irr-variant till karikatyrprodukt av en riktigt produkt tillverkad på den billigaste av de billiga fabrikerna längst in i Kina, utan mer som en något med hygglig kvalitetspec. men utan Varumärke och finlir tillverkad på fabriken som ligger granne med med varumärkesfabrikerna. Ibland kan ju produkter hamna i den förstnämnda kategorin på Biltema, Jula, osv. Men den här ligger snäppet över. https://www.sporthoj.com/forum/threads/biltemas-nya-hjälmar.251566/drift boss
Det är skillnad på att vara säker och sitta bra på huvudet. *Will be enough to drive one of these tomorrow.
Den lär jag kika på. Åker bara korta sträckor och min luktar apa. Jo, inredningen går att ta loss och tvätta jag vet.....Det verkar som Biltema lanserat en ny modell av integralhjälmar.
Tråkigt mattsvart, men kanske värt att kika på om man behöver byta eller skaffa extrakruka. Gillar dock att den ska ha löstagbar inredning och anpassad för glasögon - något som alltför många hjälmmärken inte är.
View attachment 478386
Jo, reservvisir har de oxå, både klart och mörkt. 70 spänn… nästan så man kan byta till nytt visir varje gång det kläggat igen av insekter istället för att rengöra.Har de visir å?
Därför den är slut dåJo, reservvisir har de oxå, både klart och mörkt. 70 spänn… nästan så man kan byta till nytt visir varje gång det kläggat igen av insekter istället för att rengöra.
Det är ju en nyhet, de har väl inte hunnit få ut dem i boutiquerna än.Därför den är slut då
OkDet är ju en nyhet, de har väl inte hunnit få ut dem i boutiquerna än.
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|
Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet
Däckjätten Michelin och bro... |
|
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|