hej. Alltså jag har på flera MC butiker stött på exakt samma väskor fast utan Biltema loggan såklart
för lite annat pris då. haka inte upp er nu på att det säljs på Biltema just.
fyller väskan sin funktion, fine
Kolla bara alla straps och sömmar och så i butiken genom att dra och slita. Det gäller oavsätt butik. Du vill inte skiten lossnar. I övrigt riskerar ju inte jätte jättemycket för 399kr sålänge de inte är farliga.
Körde med Biltemas väskor förra året på Finlandstouren på min Aprilia. har dragit och spänt utav helv** och skiten har hållit vad gäller sömmar etc. Men såklart får man väl inte helt tappa bort sig i fantasin med väskor för 399kr som sagt. För mig duger det hur bra som helst.
MEN såklart får man göra så att du kan fästa väskorna ordentligt och att de inte kan trassla in sig i nåt. Det gäller väl alla mjuka väskor, och inte endast Biltemas
eller ?
själv drog jag bandjärn mellan fäste passagerarpinne och handtagsfäste kuts och på så vis fick jag stöd för baksidan på väskorna. De går ju att expandera och få i en djävla massa och då såklart hänger de ju inåt mot däcket om inget stopp finns. Finns alltid nåt att göra. använd fantasin. de mjuka expanderbara väskorna rymmer ju fan så mycket mer än dessa smala hårda "resväskor" tycker jag. och går somsagt att expandera till dubbla storleken. jag gav skit i de regnöverdrag som följde med och lade plast sopsäck i vardera väska och packade sedan. Även det hade jag gjort oavsätt märket på väskan... är ju inte så besvärligt att lägga i en blå sopsäck som extra vattenisolering
det var mina tips
ha en fin tur