Bimbos

Hard_Grit

Kakmonster
Gick med
30 Aug 2007
Ort
På hojen
Hoj
HOJLÖS
Mona Sahlin, Gudrun Schyman, valfri BB-blondin ? Det va det första som kom upp, sen sveriges förra försvarsminister som ville skicka 5000 svenska soldater till kosovo vad hon nu hette :D
 

Pucken

Arbete ger frihet !
Gick med
7 Feb 2006
Ort
Top floor.
Hoj
Suzuki gsxr 750 -09 Honda Goldwing -77 , Ducati 999 Puccelione,Apillia Bastardo Tricolore,BMW s1000 rr -11, Sixten Cykel - 62
AAA.....Uttalanden från SH-s manliga intelligenselit samlade i en tråd...
 

An3Azz

www.99riderz.com
Gick med
21 Oct 2003
Ort
Östersund
Hoj
GSXR1100 och en jeffla snöskoter, en grön.
Att tjejen i klippet inte har så stor koll bör väl kanske ses som en indikation på att det amerikanska utbildningssystemet inte fungerar sådär jättebra. :rolleyes:
 

TomK

hela världen är min rejsingbana
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Uppsala
Hoj
Kawa ZZR1400 och en moppe...
Man kunde riktigt se hur hon försökte samla tankarna, medan munnen svamlade på :D Stackars...
 

Dreggel

Alltid politiskt inkorrekt
Gick med
9 Jun 2007
Ort
Bromma
Hoj
Suzuki GSXR750 1993/95, Suzuki GSXR1000 K6
Kärringar är överhuvudtaget ej skapade för intelektuella sammanhang, varken hojåkning, politik eller näringsliv...

Genetiskt är de stationerade vid spisen, fostra barn mm. Det är senaste 30-40 åren som de fått för sig ngt, som helt går i strid med dess genetik.

Vi bör lyssna på vår utveckling, och vad vi är skapade för. Precis som mörkhyade är mörka av en anledning, för att anpassas till klimat mm. Vad vi gör idag är helt fel, men det har inget med rasism att göra. Det är bara ren och skär snesegling.

Jag håller fullständigt med.

En annan sak jag funderat mycket på är: Jag kan begripa att vi män gav kvinnorna strykjärn, tvättmaskin, diskmaskin, dammsugare...men hur i helvete resonerade vi när vi gav dom telefonen??? Jag anser att kvinnor bör vara tvingade att ansöka om telefoni-licens. Denna licens ska godkännas och undertecknas av kvinnans man alt. far, och vara giltig tills hon byter man eller vid faderns bortgång.
Sen har vi det där med körkort...
 

gabor2

Jag steker alla i lite smör!!
Gick med
29 Jan 2006
Ort
köpingenting
Hoj
touring gixxer 1000 k7 ;-)
Jag håller fullständigt med.

En annan sak jag funderat mycket på är: Jag kan begripa att vi män gav kvinnorna strykjärn, tvättmaskin, diskmaskin, dammsugare...men hur i helvete resonerade vi när vi gav dom telefonen??? Jag anser att kvinnor bör vara tvingade att ansöka om telefoni-licens. Denna licens ska godkännas och undertecknas av kvinnans man alt. far, och vara giltig tills hon byter man eller vid faderns bortgång.
Sen har vi det där med körkort...

Så muslimerna har rätt enligt er:va Bara undrar:rolleyes:
 

Lorden

www.skitsnack-mc.se
Gick med
17 Jul 2005
Ort
Tyresö
Hoj
BMW R 1200R
Svensk motsvarighet? Skulle väl vara stureplansbimbon Helena Flodén då, hennes blogg var länkad från den där sidan som drev med stureplansstekarna för några månader sen. Tyvärr (eller tack och lov) är den löseordsskyddad nu, det var stor humor att läsa hennes försvar av sina "puffy lips" (groteskt restylanepumpade läppar, för den som inte är insatt) som närmast fick henne att se ut som om nån dragit till henne med en spade över truten...:näsblod

http://www.helenafloden.se/
 

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Ort
Nej
Hoj
Ja
Du menar allas våran "puff-mama"
frontimage.jpg
 
Nyheter
Nya Honda CB1000 Hornet presenterad

25YM Honda CB1000 Hornet ...

SVT sänder Gotland Grand National 2.0

SVT Sport och Nordic Sport ...

Sista finputsningen med Vargen inför GGN!

I söndags körde jag sista t...

Stark Future ska erövra mc-världen och bildar team med Swecon i enduroklassikern!

Pressrelease, 2024-10-21, S...

Energica i konkurs och upplöst

Energica är i konkurs och b...

Kawasaki Ninja 1100SX uppdateras

Kawasaki har uppdaterat sin...

2025 års Honda CB1000 Hornet

2025 års Honda CB1000 Horne...

GGN-träning med Stark Varg!

Nu gäller den sista finslip...

Brembo köper Öhlins – Vad händer med ISR?

Efter en längre tids förhan...

Honda NT1100 får semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Top