Bimbos

Lorden

www.skitsnack-mc.se
Gick med
17 Jul 2005
Ort
Tyresö
Hoj
BMW R 1200R
:suck Ja, men till skillnad mot dig hatar jag inte mina medmänniskor tillräckligt för att länka bilden.:hihi

Faan vad hon ser ut...:rolleyes:

Fi fan, det är som att stirra en skyltdocka i ögonen....helt livlöst och tomt bakom.:eek
 

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Ort
...på taket
Hoj
HD Flattrack Sportster -93. S&S/Karling 124" short stroke. 2040cc, Baker 6-speed.. mm mm
Du menar allas våran "puff-mama"
frontimage.jpg

Voj voj! :gnissla Tänk att på BB slå upp sina blå för första gången. :rullandeu Förskräckt notera att man har en slang ur naveln, plira ytterligare i hopp om att för första gången få se det ömma moderskeppets utsida och då helt plötslig finner man denna gestalt i andra änden av slangen :skrämd
 

newstead

vårkänslor
Gick med
8 Mar 2003
Ort
Solna
Hoj
Voj voj! :gnissla Tänk att på BB slå upp sina blå för första gången. :rullandeu Förskräckt notera att man har en slang ur naveln, plira ytterligare i hopp om att för första gången få se det ömma moderskeppets utsida och då helt plötslig finner man denna gestalt i andra änden av slangen :skrämd

Eller så tänker man:

"Fifan, där måste det finnas hur mycket käk som helst!"
Sen att man antagligen skulle bli ganska besviken när maten smakar plast är en annan femma...
 

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Ort
Nej
Hoj
Ja
Det finns ett formulär på hennes sida för er som vill ansöka om lösenord för att få läsa hennes outgrundliga visdoms-blogg...

Jag läste den förra gången den var uppe på tapeten och flickebarnet hävdar att hon är modell, för vad, läppstift i storpack?

Hon verkar mest ha anlitat fotografer för egna pengar att plåta henne i underkläder köpt på H&M för att på något sätt underblåsa sitt eget modellrykte, eller är det någon som sett henne i någon annons?

Modellryktet underblåser hon för att "vara någon" som kommer in på "ställen" som hon sedan kan blogga om, i en blogg som numera bara dom som är "inne" kan läsa..

Jösses, tala om att leva i en bubbla....
 

Dreggel

Alltid politiskt inkorrekt
Gick med
9 Jun 2007
Ort
Bromma
Hoj
Suzuki GSXR750 1993/95, Suzuki GSXR1000 K6
Tjejer är roliga små varelser. Det bästa med dom är att dom går omkring och ser ut som nån jädra parodi på ett skämt och ändå tror dom att dom e jettesnygga!

Jamen ta exemplet med skomodet som var populärt för inte så längesen med de där extremt långa och sylvassa tårna på pjucken. Gärna att de slutar nån centimeter ovanför fotknölarna och sen är skaftet 5 centimeter bredare än flickstackarnas ben. Alltså fattar dom inte att det ser direkt komiskt ut?

Samma sak med de där läpparna. Alltså det ser ju ut som tjejen har fått box av Mike Tyson på läppen. Ska det vara snyggt eller? Inte nog med det, det är ju så uppenbart fejkat oxå?
 

Missvims

MrsVims
Gick med
24 Apr 2006
Ort
Östhammar
Hoj
Formally known as Gulan
Tjejer är roliga små varelser. Det bästa med dom är att dom går omkring och ser ut som nån jädra parodi på ett skämt och ändå tror dom att dom e jettesnygga!

Jamen ta exemplet med skomodet som var populärt för inte så längesen med de där extremt långa och sylvassa tårna på pjucken. Gärna att de slutar nån centimeter ovanför fotknölarna och sen är skaftet 5 centimeter bredare än flickstackarnas ben. Alltså fattar dom inte att det ser direkt komiskt ut?

Samma sak med de där läpparna. Alltså det ser ju ut som tjejen har fått box av Mike Tyson på läppen. Ska det vara snyggt eller? Inte nog med det, det är ju så uppenbart fejkat oxå?



Det roligaste jag sett när det gäller skoval var på en badstrand när det var riktigt varmt. Det kom två ca 15 åriga, blonderade tjejer i jättekorta tajta vita klänningar och till det hade dom neonråsa och spygröna moonboots:rolleyes:
 

Pips

Guest
Tyckte ngn träffade jäkligt rätt gällande Floden.. som en skyltdocka, helt tomt och livlöst...

En del fattar inte att dem gör parodi på sig själva.. Satt i förgår i en datorsal i skolan.. Hörde detta:


-Eyy kompis har köpt en ny bil, en BMW!!

-Wow, en, en 3-serie?

-aa, den e fett fin, bara 8000mil har den gått

-nice vad är det för motor?

-318..

-Dem går ju nice, bra drag i dem ju

-Mm... snabb som fan! "

:D Nej dem var inte infödda svenskar..

Såg dock Sean da Man eller vad han kallas för igår.. Den killen kan verkligen driva om och med invandrare på ett snyggt sätt! Klockrent! :tummenupp Sen var ju Björn Gustavsson på plats.. Körde på att vi borde ha mer skoj på jobbet, detta skulle lösas genom att man var full... sjukt skoj!
 

Starstriker

Som man googlar får man svar
Gick med
27 Apr 2003
Ort
Stockholm
Hoj
BMW 1200GSA, 3x BMW C1 200
SM i Nazireferens för er som inte sett den. Begåvningsreserven.....

[YOUTUBE-ID]37KlJilcvbw&hl=en[/YOUTUBE-ID]
 

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Ort
...på taket
Hoj
HD Flattrack Sportster -93. S&S/Karling 124" short stroke. 2040cc, Baker 6-speed.. mm mm
Även om hon inte är brightast i världen så är det ju intervjuvaren som är puckot. Hon har ju inte så mycket annat att välja på än att hålla god min å försöka svara så allvarligt som möjligt.

Det var ju det som var så otroligt korkat, att hon inte direkt fattade vilken mina den ledande frågan var. Hon skulle backat ur rabatten direkt, näpsat intervjuaren, talat om vilket upplyst folk amerikaner är osv.
 

Stortryne

Ful gubbe.
Gick med
11 Jul 2005
Ort
I västkustens största stad: Jätteborg :)
Hoj
Ducati 916 - Dunderklumpen. Ducati Multistrada - Ior
Det var ju det som var så otroligt korkat, att hon inte direkt fattade vilken mina den ledande frågan var. Hon skulle backat ur rabatten direkt, näpsat intervjuaren, talat om vilket upplyst folk amerikaner är osv.

Nu pratade jag ju om "SM i nazireferenser". Jänkebruden var ju verkligen ett lysande exempel på just produkterna av det amerikanska utbildningssystemet.
 
Nyheter
Nya Honda CB1000 Hornet presenterad

25YM Honda CB1000 Hornet ...

SVT sänder Gotland Grand National 2.0

SVT Sport och Nordic Sport ...

Sista finputsningen med Vargen inför GGN!

I söndags körde jag sista t...

Stark Future ska erövra mc-världen och bildar team med Swecon i enduroklassikern!

Pressrelease, 2024-10-21, S...

Energica i konkurs och upplöst

Energica är i konkurs och b...

Kawasaki Ninja 1100SX uppdateras

Kawasaki har uppdaterat sin...

2025 års Honda CB1000 Hornet

2025 års Honda CB1000 Horne...

GGN-träning med Stark Varg!

Nu gäller den sista finslip...

Brembo köper Öhlins – Vad händer med ISR?

Efter en längre tids förhan...

Honda NT1100 får semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Top