maverick_750rr skrev:
Mega Big Mac super Meal, King size fries and a jelly dounut. One double Coke to go please.
I also would lika to add another 45dollars for the extras that´s included such as onion rings, chili peppers, cheese stick and some extra bacon in the burgers.
Can I buy the big pot with milkshake too?
Then just add a bunch of sheeseburgers aside and the regular you know(?) - 6 plain burgers with only mayonaise on the top so I don´t get fat.....
750RR
Det här är ett fasansfullt dåligt förslag
![Skrämd :skrämd :skrämd](/img/smilies/scared.gif)
Kan inte riktigt med äckelburgare. Äter dem ändå ibland.
Men vilket bra kött de har här, mamma mia! Jag var på ett steakhouse igår och fick en mixed grill, med lite olika köttbitar, räkor (prawns, alltså stora räkor) och det oxköttet var, fan i mig, vidunderligt gott. Det skall ha kommit från "corn-fed" djur och ha hängt i minst 20 dagar - allt enligt menyn. Den där "Svenskt kött"-märkningen vi har hemma borde vara en varningssignal för varje rättsinnad medborgare, för ingenstans i världen där jag har varit är köttet lika dåligt som hemma. Ikväll skall jag ut och äta på steakhouse igen
![Fakta :fakta :fakta](/img/smilies/fakta.gif)
Kan vara kul att veta när ni sitter och smaskar i er makaronerna.
En annan sak som inte är lika bra är att de inte säljer amerikanska sporthojstidningar här. Jag var på en bokhandel med en välsorterad tidskriftsavdelning idag för att köpa några amerikanska tidningar och få en uppfattning om prisnivån på prylar. Jag hittade Performance bikes, Superbike mag, Bike mag, What bike? och Two Wheels Only. Alltså FEM brittiska sporthojstidningar men inte en enda amerikansk. I Amerika
Underligt. Mycket underligt, det hela.
Däremot har de grejer som SHOEI-hjälmar färganpassade till Suzukis GSXR-modeller. Och kromade fälgar så klart.