Ravetrancer skrev:
Andreas_ace skrev:2210016På *säljare* hemsida:
"Vi kan lugnt påstå att denna minimoto är bland dom bästa minimoto ni kan köpa. Vi snålar inte på kvalitén utan använder oss endast av dom bästa komponenterna och bästa motorn som går att få tag på. OBS! Förväxla ej denna hoj med andra minimoto. Detta är modell 14E som är den bästa minimoto som går att köpa. Det finns många billigare varianter som inte håller måttet!"
Men i Artikeln säger dem en helt annan sak om sina minimotos:
"Man kan inte räkna med kvalitet och garanti på en så billig minibike - "det är Kinaprodukter, man kan inte räkna med att ha Nasakvalitet på grejerna"."
Kan man räkna detta som ngn typ av falsk markandsföring?
Jag har www.minimotocenter.se och www.snakepit.seMr Helmut skrev:2208701Det där verkade ju inte så bra
Vad heter firman som du har?
Ang länken till artikeln så skiter jag i vad Birka & co. tycker. Jag får hela tiden tidigare kunder från dom som är mycket missnöjda med dom, och dom skall ju vara glada att det bara vart en artikel om dom egentligen.Flesh skrev:2210454Kan förstå att det int finns någon grani på tävlinsfordon men det finns ju alltid en garanti som säger att fordonet ska starta i alla fall.
Men senn så måste man ju tänka lite själv när man köper ifrån Birka Import!
EDIT: Du ravetrancer, du tycker inte att det är lite onödigt att lägga ut artikeln på din hemsida? Jag menar du tror inte att de kommer bli j*vligt tjaffsigt????
Ravetrancer skrev:2211246Ang länken till artikeln så skiter jag i vad Birka & co. tycker. Jag får hela tiden tidigare kunder från dom som är mycket missnöjda med dom, och dom skall ju vara glada att det bara vart en artikel om dom egentligen.
Mina kunder skall kunna läsa om vart dom ej bör handla saker anser jag. Detta är ju objektivt och inte mina personliga tankar i artikeln.
xr2 skrev:2227177Tänk Bara På En Sak, Va Folk Hade Köpt Saab Om Volvo Hade Hålt På Så Här....
Barnsligt Samt Olagligt, Men Det Tänker Ingen På Men Det Gjorde Lilla Ravedancer Eller Va Än Han Heter, Det E Så Man Säljer Genom Att Snacka Massa Skit Om Alla Andra, Va Inte Dealy Skit Sist Och Nu Birka, Ha Ha Det E Ju Skratt Rettande...
He He He
Hur Gammal e du????
xr2 skrev:2227177Tänk Bara På En Sak, Va Folk Hade Köpt Saab Om Volvo Hade Hålt På Så Här....
Barnsligt Samt Olagligt, Men Det Tänker Ingen På Men Det Gjorde Lilla Ravedancer Eller Va Än Han Heter, Det E Så Man Säljer Genom Att Snacka Massa Skit Om Alla Andra, Va Inte Dealy Skit Sist Och Nu Birka, Ha Ha Det E Ju Skratt Rettande...
He He He
Hur Gammal e du????
He He He
Hur Gammal e du????
Att som Ravetrancer hoppa på en konkurrent luktar också ganska illa, oavsett hur illa de har skött sig.peter_anders skrev:2227771Lägg ner alla vet ju att du har starka kopplingar till Birka
Erkänn at du jobbar på birka fegt att gömma sej bakom alias
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |