Bivaröd, bilder

acura

Root
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
-
Det är så att om man tittar på en karta så ser det ut att till höra sverige. Men åker man dit får man reda på den mörka sanningen. Det är helt platt där, som i danmark. Folket pratar med gröt i halsen, som i danmark. Nej kanske inte men har bara fått den ovanan att försöka driva med skåningar efter lumpen.

mr_rockster

www.jsfoto.com
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Superduke och Nikon
Chris Husky skrev:
Lite bilder från träning på Bivaröds motardbana. Premiär för min del på bana, men absolut inte sista gången! :yoparty

Fast det va mkt som hade kunnat gå bättre under dagen. Det börjar med att hojen går skumt vid provtur innan av färd, bortslarvade bilnycklar & försening.
Väl på plats har jag sönder dragkedjan på skinstället det första jag gör :kocko Men alla problem har lösningar, bra som dåliga.
Vad är detta för bana? Var ligger den? När är det körning där? Vad kostar det? Vad krävs för att köra?

Barrett

Gick med
18 Mar 2003
Hoj
Suzuki RMZ 450 Supermoto
mr_rockster skrev:
Vad är detta för bana? Var ligger den? När är det körning där? Vad kostar det? Vad krävs för att köra?

Asfalts bana so far. Verkar kunna vara ett grusparti på g. Utanför Kristanstad, mer specifikt så kolla på kart bilden tidigare i tråden. Varje lördag 14:30-17:30, med undantag för den 1/5. 150:-/gång eller bli medlem för 300:- och kör sen för 50:-/gång. Inga krav än så länge, men det kommer troligtvis lite efterhand.

Nyheter
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024