Björn kör en mc/moped (sjukt)

Faeldt

We are 138
Gick med
26 Feb 2008
Ort
Skog
Hoj
Honda CBR1000RR -08 -SÅLD, Husaberg FS 650 -07 -SÅLD, Honda CB250N-81, Yamaha FZR1000-94
Hahahaha, fan det fulaste jag sett! Ser äckligt sjukt ut.
 

sTf_paPs

Slappar i garaget
Gick med
8 Jan 2006
Ort
Vindö
Hoj
Yamaha XJ6?0 WE -XXX, (Wide Edition)

Suck, så går det när man försöker sig på en ordvits i IT-åldern. Ramar för helvete.

Man fär väl hålla tillgodo med att minst 2 st förrutom mig fortfarande vet det.
 
Last edited:

Maestro

Ny medlem
Gick med
23 May 2007
Ort
Västkusten
Hoj
Engelskt och japanskt
Vart vill du helst möta en björn, på cirkus eller i djupa skogen?(mellan den döda älgen, ungarna och björnhonan) ;)

I deras naturliga miljö avnjuter man björnens beteende bäst och inte på Cirkus och särskilt inte på nån jävla moppe.
Dock skulle jag varit noga med att inte befinna mig mellan mamman och ungarna :tungan
 

engström1

Autosolemio
Gick med
16 Sep 2010
Ort
Bromma
Hoj
Zündapp Bella R154-58,R205-62,CB500-71,CB500-72,XL650V-87/05,El-Minimoto. Sålda RS125, 2*XC125, 2*XL125S, SCV100, CB400N, RD350LC, XV535, TT600, XJ600S, 2*XL600V, VL1700, CBR600,RG125F-92,SS City Hopper 70cc
Ja tyvärr kan ja tänka mig det :mad: Är få saker som gör mig mer förbannad är Djurplågeri! :mad: :mad:
Finns en anledning ja ser rött när ja ser nån med en päls på stan tex

Eller med skinnställ? :rolleyes:

/e
 

bullysmile

Killing time? time kills you!
Gick med
27 Jul 2007
Ort
oped
Hoj
Rossis förra
En grym merit för den körskoleläraren som lärt denna björn krypköra.
 

j.jo

Smaken är som baken, delad!
Gick med
30 Jun 2010
Ort
Bekvämt
Hoj
yummyHA
Eller med skinnställ? :rolleyes:

/e

Du kan dina grejer hör jag :rolleyes: :tummenupp

Ett nötskinn är i dom flesta fall tagna från en tjur/ko/mjölkko. Denna procedur går till som en vanlig slakt och du vet den där goda köttbiten du köper i affären kommer även därifrån. Djuret blir skjuten med en bultpistol igenom pannbenet ( nåt ja själv bevittnat ). Därefter tömmer man djuret på organen och sedan " flås djuret ". Känguruskinn däremot kan jag inte svara för ( inget ja använder heller )!

Men vill du veta hur det går till med päls? De räcker med att du googlar det! I många asiatiska länder flår dom djuren levande "för pälsens skull" & detta görs medans djuret lever för att om dom istället klubbar ihjäl djuren så uppstår det oftast en blödning innaför huden och dom kan inte ta vara på all päls, & pälsen fäller även snabbare med tiden ( dom får en sämre päls som inte ger lika mycket utdelning helt enkelt ) dom anser det är värt dom extra kronorna istället och låter då djuren bli plågade till döds! :mad: :mad:

Jobbar själv med kött sen ett antal år tillbaka och har "hyfsad" koll på hur det funkar med allt från slakt till styckning & blir duktigt förbannad när nån stjärna som du ska spela allan och säga A fast du inte ens vet vilken bokstav som kommer efter!

Kalla fakta gjorde ett reportage där dom följde pälsindustrin och man fick se när dom bl.a flådde hundar levande, ja klarade av runt 10sek innan tårarna började rinna & jag stängde av.

Det går inte alltid rätt till men man kan alltid göra ett val!

Får ursäkta om ja överreagerar men att prata om djurplågeri och sen jämföra päls med nötskinn e bara allmänt dumt!
 
Nyheter
Nya Honda CB1000 Hornet presenterad

25YM Honda CB1000 Hornet ...

SVT sänder Gotland Grand National 2.0

SVT Sport och Nordic Sport ...

Sista finputsningen med Vargen inför GGN!

I söndags körde jag sista t...

Stark Future ska erövra mc-världen och bildar team med Swecon i enduroklassikern!

Pressrelease, 2024-10-21, S...

Energica i konkurs och upplöst

Energica är i konkurs och b...

Kawasaki Ninja 1100SX uppdateras

Kawasaki har uppdaterat sin...

2025 års Honda CB1000 Hornet

2025 års Honda CB1000 Horne...

GGN-träning med Stark Varg!

Nu gäller den sista finslip...

Brembo köper Öhlins – Vad händer med ISR?

Efter en längre tids förhan...

Honda NT1100 får semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Top