Hemska tanke! Hä hä!GSXR1100R skrev:Hoppas att Ölbjörn dyker upp i depån nästa vår, nu kan han ju öla och meka utan att behöva tänka på att vara körbar nästa morgon.
Hemska tanke! Hä hä!GSXR1100R skrev:Hoppas att Ölbjörn dyker upp i depån nästa vår, nu kan han ju öla och meka utan att behöva tänka på att vara körbar nästa morgon.
Köp en gathoj och bli som folk tycker jag.Bj.O.rn skrev:Vill tacka alla som hejat under dom här åren, alla gliringar man fått samt dom kul helgerna både på och vid banan. Beslutade mig att lägga ner totalt under hösten, lusten finns inte längre, jag orkade inte ens åka å kika på B-racet i oktober i Linköping. Hojen har jag inte ens petat på sen jag ställde ner den i garaget efter enda racet i år (början av Juli..).
Jag har klarat mig bra trots allt, blivit bankrutt utan att fördärva vare sig mig själv eller maskin, tagit poäng i samtliga av de få race jag ställt upp i utom mitt första, ett helt ok resultat! Nu är dock kassan, modet och motivationen slut. Kanske vi syns i nån depå framöver, eventuellt.. möjligen..
/B
De e ju de han ska! Fethajja vilken posörhoj, ducce med öhlinare o grejjerSilwer skrev:Köp en gathoj och bli som folk tycker jag.
Nog måste du sakna lite söndagsåkande iaf?
hehehe, vid kormojenHanneZ skrev:De e ju de han ska! Fethajja vilken posörhoj, ducce med öhlinare o grejjer
Ja men då så. Då är det bara att lägga av. Det finns mycket annat roligt här i världenBj.O.rn skrev:Nu är dock kassan, modet och motivationen slut.
Hä hä heter det, speciellt viktigt i bj.O.rns egna tråd!Silwer skrev:hehehe, vid kormojen
Historielösa stackare som hädar med ett he he...Torkel skrev:Hä hä heter det, speciellt viktigt i bj.O.rns egna tråd!
Torkel skrev:Hä hä heter det, speciellt viktigt i bj.O.rns egna tråd!
Bj.O.rn skrev:Tack.. en del kommer ihåg, hähä..
Nä, jag säljer inte hojen, den är snart betald.. tanken är att det blir lite gatåka, kanske.. Tävlingar blir det definitivt inte mer i alla fall.
/B
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |