ja byter gärna mot min kusin Igges kropp och själ![]()
ska vi slås om packboxarna?![]()
nej men är du i akut läge av dom BjrRR?
annars skulle jag gärna lägga vantarna på dom![]()
budgivning![]()
Update 5/3 -09
Jagar också en snubbe som jag tror vill renovera min bakstötdämpare men det är lögn i helvete att få tag på honom. Får helt enkelt åka dit en dag.
Som ni märker så är det mycket delar och skit som skall beställas så händer väll inte så mycket i garaget, beror på vad som finns hemma i butikerna jag besöker nästa vecka. Kommer update då så får ni veta hur det går.
Ride on![]()
Om du hittar någon för renovering till bakdämpare sen så skulle jag vara glad om du informera vem man ska snacka med för min är också slutkördsjälv har jag nu införskaffat nya framdämpare, danotorhojen är en yz 250 från -95. Grov usd gaffel så de kommer nog bli nice
![]()
Lars Erik utanför stöpen håller på mycket med stötdämpare, tror han är villig att hjälpa till men jag har som sagt inte fått tag i honom än.
Är din också slut? men klarade besiktningen ändå?
Update 21/3 09
Hejsan, lite segt med updates nu vilket beror först och främst på att jag haft ont om tid till att greja med crmen. Det som hänt sen sist är väll att jag har varit och köpt lager och pratat med killen som ska svarva distanser åt mig. Han ska komma ut nån dag och kika, får se när det blir. Har även kollat med lokala mc butiken om vad det skulle kosta med bakdel, nummerplåtshållare, lampa, blinkers. Allt detta helt nytt och fint skulle de ha typ 1600:- för. Tycker jag är rätt okej, får se vad som köps och vad vi hittar på med det sen.
Ha det fint sålänge tjejer!
Var hitta du bakskärm? :O behöver nästan byta min med.
Update 1/4 -09
Idag har jag varit iväg och lämnat in stötdämpare. Han fick se vad han kunde göra sa han. Svårt att få tag på delar tydligen. Annars kanske han hade något liggande som kunde passa sa han.
Har även bestämt mig för att sätta ihop hojen med originalhjul och allt och åka in o besiktiga innan jag bygger om. Bara för säkerhets skull =)
Nu ska jag ut och kränga av crossdäcken från originalfälgarna och sätta på den lite slätare varianten.
Ha det!
![]() |
Fiffiga touringprylar
Det tyska företaget Wunderl... |
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
2025 års Ducati Riding Academy