Det är krav på regplåt
Om jag har regplåten i handen? eller måste den sitta fast på bågen. A la buntband version?
Om jag har regplåten i handen? eller måste den sitta fast på bågen. A la buntband version?
Jag har lite svårt att tolka det som står på SMCs hemsida, men funkar det att vara nybörjare?
Och i så fall, brukar folk samåka med släp dit? Om jag ska köra hojen dit så kommer jag inte ta mig ens ett varv runt banan. =)
Det beror ju på om man skulle våga chansa.. Förra året tog väl dagarna slut nästan innan de gick att boka, så jag bokade själv årets bandagar tidigt i vintras. Tycker det verkar konstigt att dagarna inte tagit slut än, kanske har priset höjts för mycket? (har för mig att dom låg på 1250:- förra året) Smc borde då tjäna på att få in halva kostnaden i stället för att stå där med massa osålda platser? Men jag förstår självklart vad du menar och hur du tänker..
Om det är någon som har en ledig plats på ett släp hem till sthlm från G-åsen på söndag så fyller jag gärna upp den med min hoj. Mig kan ni ev. få slippa
Hör av er!
Jag vill så sjukt, sjukt gärna med, men måste nog vänta tills på torsdag och se om jag lyckas klara uppkörningen först
Så håll tummarna för mig, fixar jag det så åker jag lätt med
Om det finns nån plats kvar på torsdag vill säga....
Fixar du körkortet så lovar jag att du har en plats den 30e.
Ska hojen till Nynäs ?
Det kan ev finnas plats i mitt släp.
Ja det vore det ultimata
Se till att rensa i släpet nu![]()
Jag ska bara försöka övertala mig själv att jag inte behöver ha två hojar med mig.... eller så ska jag se om jag får plats med tre...
Behöver du bara hjälp hem ?
Jag åker dit på fredag em.
Vad har du för hoj ? Kan man lägga den under mina![]()
Klart det räcker med en för dig
Triumph TT600 med skrapad högersida så den är jag inte så rädd om. Spännband har jag.
Hojen står hos syster i örebro så jag behöver bara ha transporthjälp hem på söndagen.
Självkart betalar jag för transporten
OK, Jag fixar hem hojen åt dig om du vill. Du får oxå plats om det skulle vara så.
![]() |
Rekordmånga personliga regskyltar
Under 2024 godkände Transpo... |
![]() |
SMC får 700.000 kronor i bidrag
Roger Berzell, generalsekre... |
![]() |
Brembo vinner Good Design Award
Brembo prisas för innovativ... |
![]() |
Nya SCORPION MX32 MID SOFT från Pirelli
Pirelli har presenterat SCO... |