Berömmansvärt, men japanskt, och radfyra?
Do it (request från Ella).
*nynnar* Avundsjuk, jag är så avundsjuk...
+ Kawa =
Stort tack till alla för en trevlig dag och en trevlig säsong på Hälla. Snart är våren här och då kör vi igen!
Berömmansvärt, men japanskt, och radfyra?
Do it (request från Ella).
http://www.danielfoto.se/bilder/090920_halla_ring/1024px/DSC_8273_1024px.jpg Wow...och den där dåren skulle man försöka haka på idag och ge tips?
Det är poesi att ligga bakom och se på...
/J
Men men du åker ju motard??? Är in dem snabbare på gokartbanor
Haka på till Rörken på söndag så kan vi kolla!
Goa bilder idag Gabor.
http://www.danielfoto.se/bilder/090920_halla_ring/1024px/DSC_8273_1024px.jpg Wow...och den där dåren skulle man försöka haka på idag och ge tips?
/J
/J
aa jäklarns vad fint han körde
man har ett par åkningar kvar tills man är där
Måste få flika in även att jag tycker det är skitbra att ni(trixarn,sportis,sgm)drog på er smc:s västar och ställer upp ni riktiga guldklimpar! Man skäms nästan i er närhet så stort är det...eloge till er alla smc instruktörer ni är ryggraden och låt ingen annan säga något annat!!!!!
Här slänger man på Tomas, Jerry och Tony instruktörsvästar och säger nu är ni hjälpinstruktörer och sen verkar det som dom inte gjort annat. MYCKET BRA JOBBAT
Jo Patrik är grym på att köra och sen har han väl lagt någon timme på gocartbanekörnig.
Här slänger man på Tomas, Jerry och Tony instruktörsvästar och säger nu är ni hjälpinstruktörer och sen verkar det som dom inte gjort annat. MYCKET BRA JOBBAT
Ja du Micke det är sådan belöning att se alla glada miner på dom som kör så man vill bara mer. Och sedan när folk utvecklas och man ser att dom blir bättre och stabilare förare så har vi kommit långt med säkerhetstänket överfört på väg.
Vill passa på att tacka alla för den gångna säsongen, instruktörerna som gjort ett gediget jobb med att rodda runt deltagarna, hjälpinstruktörerna som hjälpt att till att hålla koll både på deltagarna och instruktörerna , resurserna som hållit koll på bl.a mig, flaggisarna som vifftat frenetiskt me dflaggorna och hållit koll på grupperna, deltagarna som har vart så lättlärda så det gått som endans, gocartklubben för att vi fått hålla till där och sist men inte minst (då menar jag inte längden ) Ella i kiosken som hållit koll på våra mat(o)vanor.
TACK
Jag och svärfar vill tacka alla för en skitkul dag! Med sol och trevliga människor.
Det var första gången för oss i söndags, men det kommer garanterat bli fler
Svärfar på Fazer 600:an? Kalaskört av er bådaMEN jag sa en felaktig sak till svärfar din isåfall..han pratade om ryckig gång på gasen i vissa kurvor, jag sa att han skall växla ned, menade givetvis upp för att få mindre ryckig gång..men är ryckfritt oxå på låg växel med hög varvtal som närmar sig rött....men andra farter då med smidigast dock att han jämn fin gas och att man är "färdig" att slå på gasen efter bromsen omgående så man inte går med broms in kurvan innan man ger på gasen, så från broms på gasen fort och jämt och fint då blir det
/J
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|
Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet
Däckjätten Michelin och bro... |
|
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |