BKK Knutstorp 040609

speffy

Medlem
Gick med
19 May 2008
Hoj
KTM 950 SMR
Var på min första bankörning igår på knutstorp och fyfan vad roligt det var :banana

Undrar om där var någon som tog bilder ?
Hade varit roligt om man fastnat på en bild annars får man hoppas på att där är någon nästa gång, för fler gånger lär det bli :)

herge

I.eat.u.alive
Gick med
21 Jul 2005
Hoj
DRZ400 SM -05 (stulen)
det var grymt kul igår, första knäskrapen! Blev riktigt bra körning bitvis tack vare grym instruktör i blå gruppen!

Men dock såg jag faktiskt inte en enda fotograf (man brukar se dem) men jag var iofs ganska inne i körandet igår så jag kan mycket väl ha missat dem :)

Lundh87

Lundh
Gick med
5 Feb 2009
Hoj
Suzuki GSXR 600 -98, Yamaha R1 -00
Håller med! det var riktigt roligt i torsdags:) fler gånger blir det garanterat!

Jag fastnade tyvärr inte på någon av de bilderna:(

någon som vet om det finns fler bilder? vore kul att se hur man ser ut på bana:)

Geoforce

Ny medlem
Gick med
16 Aug 2008
Hoj
2006, kawasaki, ER 6f
Det finns fler bilder men kan tyvärr inte lägga upp fler denna månaden har använt allt utrymme på den sidan bilderna ligger på. Skriv ett pm till mig vad ni har för ställ och hoj, vilken grupp ni körde i så kanske jag hittar någon bild ni kan få. tog närmare 300 bilder.

Håller med! det var riktigt roligt i torsdags:) fler gånger blir det garanterat!

Jag fastnade tyvärr inte på någon av de bilderna:(

någon som vet om det finns fler bilder? vore kul att se hur man ser ut på bana:)

Bumble-bee

Ny medlem
Gick med
9 Jun 2009
Hoj
BMW, S 1000 RR
Knudan 20090604

Det finns fler bilder men kan tyvärr inte lägga upp fler denna månaden har använt allt utrymme på den sidan bilderna ligger på. Skriv ett pm till mig vad ni har för ställ och hoj, vilken grupp ni körde i så kanske jag hittar någon bild ni kan få. tog närmare 300 bilder.

Hej
Såg en bild på mig på din sida (sista) en gul BMW boxer. Jag körde i röd grupp. Har du fler bilder på mig kanske?

Nyheter
Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...

Helt ny Scout Sixty tillbaka

Nya Scout Sixty importeras ...

BMW visar upp Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

Sena 60S intercom

Sena 60 S med förbättrad Me...

Triumph Speed Triple 30 år