Shit grabben! De kallar jag valuta för pengarna......så får ni inte mer för den 25-öringen!
Enjoy!![]()
Fina bilder (som vanligt)...
/ Rickar
Nu vet jag inte vad SMC har för regler men att ha en flaggvakt som står och fotograferar känns inte optimalt ur säkerhetssynpunkt. Ingen kritik mot dig personligen sofiiiii.här e lite fler bilder..dock inte redigerade ngt alls. inte ens sorterade(?)så ta lite hänsyn till de. Stod ju flaggvakt vid microbron så det e ju inte världens bästa variation på bilderna!! men vafan, bilder som bilder
![]()
här e lite fler bilder..dock inte redigerade ngt alls. inte ens sorterade(?)så ta lite hänsyn till de. Stod ju flaggvakt vid microbron så det e ju inte världens bästa variation på bilderna!! men vafan, bilder som bilder
http://picasaweb.google.se/sofie.nilsson86/BKK10AugKnutstorp#
Du syntes inte BT när en annan knallade runt och letade profiler. Var du där hela dagen?
Bus var mest ute på banan så den kunde en annan inte hälsa på.![]()
Lite kritik bara, du har för få läckra stilbilder på Triumph Daytonaförarna....
Hej BT.
Fina bilder (som vanligt).
Många kändisar på bilderna, herr och fru Busis, -nemesis-, Duck samt SMC´s ordförande, Galne Dansken.
Lite kritik bara, du har för få läckra stilbilder på Triumph Daytonaförarna....
Nu vet jag inte vad SMC har för regler men att ha en flaggvakt som står och fotograferar känns inte optimalt ur säkerhetssynpunkt. Ingen kritik mot dig personligen sofiiiii.
Vet mer än väl vad kvinnor klarar av...men vi va 2 vid microbron. han andre hade extra koll samtidigt som jag HANGDE ut. forresten, vet du inte forresten att tjejer kan gora tva saker samtidigt???
![]()
Gissa hur lång tid det tog att krympa alla bilderna?
Du syntes inte BT när en annan knallade runt och letade profiler. Var du där hela dagen?
Bus var mest ute på banan så den kunde en annan inte hälsa på.![]()
![]() |
Nytt körkortsdirektiv som på gång
EU förväntas inom kort fatt... |
![]() |
2025 års Distinguished Gentlemans Ride körs 18 maj
Söndag 18 maj är det dags f... |
![]() |
Kör på underbara Gotland Ring med redaktionen!
Upplev drömlika Gotland Rin... |
![]() |
Gott om platser kvar till Gotland Ring Bike Week!
Upplev magiska Gotland Ring... |
Video: Bike nr 4 med Yamaha R9
I nästa nummer av Bike, nr ... |
|
![]() |
Årets MC-stipendiater utnämnda
Mc-stipendiet är Svedeas bi... |
![]() |
Fira motorcykelns dag 3 maj
Den 3 maj firas Motorc... |
![]() |
Motorcykelns dag firas 3 maj