BKK Linköping 22/7

"Chrille"

Att lite asfalt kan vara så kul...
Gick med
12 Jul 2006
Hoj
Några stycken i passande storlekar
Välkomna till er som har bokat BKK 22/7, här kommer lite mer info.
(finns ett fåtal platser kvar...)

Inskrivning och besiktning mellan 07.00 och 08.00
Mc-kläder krävs samt att ryggskydd rekomenderas, även dessa besiktigas.
Du skall även ha med körkort för den hoj du kör!
På Bkk och Shk så krävs det att du har minst en trafikförsäkring på din hoj!
Hojen skall var lite tystare än vad besiktningen säger dvs det är max 98db på banan!

Lunch och fika i form av kaffe, läsk, vatten, tilltugg ingår!
Det är även bra att vara/komma utvilad, då det kommer att bli en del åkande i stålande sol...:)

Riskmedvetenhet och försäkrningsinformation ingår, ett krav för dig som vill teckna SMC-försäkringen!

Vi ses till helgen! :tummenupp

MVH / Chrille

DocArt

Med rätt att operera!
Gick med
20 Jun 2006
Hoj
R6 2009
Anmäld till nivå tre! Har gått sporthojskurs nivå 1 och 2 på Gelleråsen. Har hört att ni i Östegötland har en annorlunda approach . Vill gärna testa det. Ser fram emot en härlig bandag. Har beställt sol!

"Chrille"

Gick med
12 Jul 2006
Hoj
Anmäld till nivå tre! Har gått sporthojskurs nivå 1 och 2 på Gelleråsen. Har hört att ni i Östegötland har en annorlunda approach . Vill gärna testa det. Ser fram emot en härlig bandag. Har beställt sol!

Välkommen! :tummenupp

MVH // Chrille

Scrub

Guest
När jag bokade så stod det att man skulle få mer info en vecka innan kursen.
Det har inte kommit nått än...
Är det något man bör känna till förutom det du nyss nämde?
MVH
Peter

"Chrille"

Gick med
12 Jul 2006
Hoj
När jag bokade så stod det att man skulle få mer info en vecka innan kursen.
Det har inte kommit nått än...
Är det något man bör känna till förutom det du nyss nämde?
MVH
Peter
Helt rätt Peter, info brukar/skall skickas ut ca 1 vecka innan...tyvärr har det inte fungerat riktigt så denna gång pga div.semestrar, hojkrasher mm.:rolleyes:
Det brukar även läggas ut info på forumet (som ovan)
Annars kommer det "officiella mailet" att mailas ut till alla anmälda under kvällen/morgonen.

Men egentligen räcker det att du dyker upp, gärna med ett glatt humör, och tagit till dig ovanstående info. andra detaljer går vi igenom på förarmötet på morgonen efter besiktningen.

Väl mött ! :)

MVH // Chrille

Forsberg

Den som söker han letar...
Gick med
2 Jan 2004
Hoj
Yamaha YZF R6 -00, Aprilia RS 250
Hemma igen efter ytterligare en lyckad BKK! En stor eloge till Lasse och Chrille som lyckades knåpa ihop en riktigt bra kurs trots omständigheterna!

Hamnade i en riktigt trökig bilkö på väg ner i lördags, och hade förmodligen hamnat i en ännu trökigare bilkö på väg hem, om det inte var för våra trafikspanare som rapporterade om läget, så då var det bara att ta fram kartboken :D

Det är konstigt, det blir roligare och roligare ju mer man håller på med sånt här... :yoparty

Tack för en trevlig dag!

/// Erik

Heffaklumpen

Kör helst ganska långsamt.
Gick med
4 Jun 2003
Hoj
1 tysk liter och några oranga i olika storlekar.
Stort tack

Hemma igen efter ytterligare en lyckad BKK! En stor eloge till Lasse och Chrille som lyckades knåpa ihop en riktigt bra kurs trots omständigheterna!

Hamnade i en riktigt trökig bilkö på väg ner i lördags, och hade förmodligen hamnat i en ännu trökigare bilkö på väg hem, om det inte var för våra trafikspanare som rapporterade om läget, så då var det bara att ta fram kartboken :D

Det är konstigt, det blir roligare och roligare ju mer man håller på med sånt här... :yoparty

Tack för en trevlig dag!

/// Erik

Vill tacka alla deltagare som trots dålig information om när det skulle starta osv, kom med ett underbart humör och såg till att denna dag blev jätteskoj :klappar .

Givetvis så :Bugar både jag å Chrille för er och till dom instruktörerna som med otroligt kort varsel kunde ställa upp och vara med och hjälpa till att rädda dagen för oss :krama

"Chrille"

Gick med
12 Jul 2006
Hoj
Vill tacka alla deltagare som trots dålig information om när det skulle starta osv, kom med ett underbart humör och såg till att denna dag blev jätteskoj :klappar .

Givetvis så :Bugar både jag å Chrille för er och till dom instruktörerna som med otroligt kort varsel kunde ställa upp och vara med och hjälpa till att rädda dagen för oss :krama

:tummenupp Instämmer helt med Lasse, tack allihop för en underbar söndag med många duktiga deltagare och instruktörer!

På återseende!!:)

Prylis

Sporthoj suger!
Gick med
8 Feb 2006
Hoj
Ducati Diavel Carbon, Ducati Sport
Passar oxå på att tacka för en jätte lyckad bandag:tummenupp
Ingen som hade någon fungerande kamera på plats?(hade kamera,men fullt minne)
Kul om det fanns lite bilder att se...

kingpin2

Ny medlem
Gick med
22 Apr 2006
Hoj
Triumph Daytona 675-07
Det var en väldigt rolig dag men med ett problem!

Nu vill man ju bara åka mera!

PatrikW

Slangövare
Gick med
23 Jan 2006
Hoj
Yamaha R6 2001
Vill tacka alla också!!

Hade j*vla roligt, o kändes som man fick sjukt mkt bra tips av Erik!

Men jag saknar fortfarande bilderna, upp med dem! Eller om någon har bilder adda mig gärna på msn biffen@yeayea.com

Chaneran

* Erica *
Gick med
5 Jul 2006
Hoj
R1 -05

Utan er hade inte dagen blivit vad den blev!!!
TACK för en jättebra arrangörsinsats!!!!
Det var ett sant nöje att få jobba med er, jag kommer gärna på fler av era arrangemang å höjer :tuttar faktorn lite :)

Sen är det ju bara att ge en storeloge till alla duktiga och mycket engagerade deltagare som gjorde dagen till en kanondag!!

Det är ju beroendeframkallande det här :tummenupp

Forsberg

Den som söker han letar...
Gick med
2 Jan 2004
Hoj
Yamaha YZF R6 -00, Aprilia RS 250
Vill tacka alla också!!

Hade j*vla roligt, o kändes som man fick sjukt mkt bra tips av Erik!

Men jag saknar fortfarande bilderna, upp med dem! Eller om någon har bilder adda mig gärna på msn biffen@yeayea.com

Toppen att du, liksom jag hade kanonkul! :yoparty Nu är det bara att boka upp nästa kurs och bygga vidare! :tummenupp

Nyheter
Sena 60S intercom

Sena 60 S med förbättrad Me...

Triumph Speed Triple 30 år

Tiden flyger, som man säger...

Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield

Royal Enfield har tagit ste...

MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION

MV Agusta firar sitt 80-års...

Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS