Man kan ju undra varför han blev förbannad, om han nu visste att det inte va nå fel på crossen........
Eller så köper han 2-3 hojar per säsong...
Tillverkaren kan ju iofs inte friskriva sig från garanti pga. fel som fanns när hojen
levererades eller fel som uppkommer pga. fabrikationsfel men motorfel finns det
ju "normalslitage" som inte går under garanti vilket på en crosshoj blir typ direkt.
Efter att ha sammanfattat kommentarerna här så inser jag att sälja fusklagade bilar till SH-kollektivet är inget problem, är man blåst så är man.
Som tur är så är förra ägaren en betydligt vettigare person och vi har kommit fram till en gemensam lösning vi båda är nöjda med. Slutet gott för alla inblandade.
En bil och en Cross är inte jämförbart så länge vi inte talar om en banbil avsedd för racing
Kul att ni kunde komma överens och lösa något iaf
Energica i konkurs och upplöst
Energica är i konkurs och b... |
|
Kawasaki Ninja 1100SX uppdateras
Kawasaki har uppdaterat sin... |
|
2025 års Honda CB1000 Hornet
2025 års Honda CB1000 Horne... |
|
GGN-träning med Stark Varg!
Nu gäller den sista finslip... |
|
Brembo köper Öhlins – Vad händer med ISR?
Efter en längre tids förhan... |
|
Honda NT1100 får semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Aki Ajo ny chef för Red Bull KTM Factory Racing MotoGP team
Screenshot KTM förstärke... |
|
Helt ny Yamaha R3
Inför kommande år lanserar ... |
|
KTM kommer med automatlåda
KTM lanserar sin nya halvau... |
|
EIB-lån finansierar eldrivna motorcyklar från Stark Future
Screenshot Europeiska in... |