Fick just mail från just Cardo - de kör Black Friday med rabattkod "bkdy25". Det verkar ge 25% rabatt och fri frakt, så exempelvis JBL-högtalarna kostar runt 750 kr. Vet inte om jag ska slå till eller ej...
FC moto kör 15% nu.
Men.....har haft koll på priserna på ett par byxor. Dom höjde priset igår med 200 kr. Så i slutändan blev det bara några kr billigare än normalt pris med 10% rabatt (som dom har ofta)
för att inte spåra ur totalt så kanske man i så fall kan hålla sig till elektronik och teknik.
Här är typenHär finns det gott om Elektronik och teknik....
www.vuxen.se
Här finns det gott om Elektronik och teknik....
www.vuxen.se
Ngn som har koll om det går att beställa ett BRA batteri (iofs till en bil men men...) till ett VETTIGT pris?
Eller har det tåget gått...?
Till vanliga bruksbilar utan extremt effektbehov har jag alltid kört Biltema-batterier. Aldrig haft bekymmer, kallstarter för några vintrar sedan i minus 32 med ett fyra-fem år gammalt Biltema-batteri exempelvis - inga problem.
Till finbilen med V8 har jag original-batteri från Mercedes (som är ett ombrandat Varta tror jag), misstänker att det är ganska onödigt, men det har suttit i bilen i över 10 år nu och är fortfarande prima. Billigt var det dock INTE.
Så till en V60 med en diesel-rova (D3) - skulle det funka med Feltema-batteri?
Är ju rätt kraftiga doningar för dra igång en diesel (nåja, allt är ju relativt)
Ingen som hittar några fynd på mellandagsrean? Typ på Lelles, Bike eller XLmoto som verkar ha rea
Är på jakt efter en prisvärd allvädersjacka, gärna under 2000kr
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |