Maverick_ou812
There's a new kid in town
- Gick med
- 30 Sep 2004
- Hoj
- Ducati 821 Monster -15 och en Specialized Roubaix SL4, 2010 Honda CBR1000RR C-ABS till salu
jag tyckat att allt snak om att försäkringen ska täcka om man krascher under en bandag är helt fel. här ´lekar´ vi på bana o risken för att köra omkull är jätte mycket störe än när man kör till korvmojan. har själv flera gathojar o kan inte fatta att mina premier ska vara med o täcka folks skador när dom lekar på bana. att porsche ägaren har fått betalt av trygg hansa är sjukt det mina-våra försäkrings pengar dom har slängt utt för att han ville leka på bana. har man get sej in i leken får man leken tåla
Jag märker inte ord, du deklarerade tydligt att du ser våra övningar på banan som lek, inte som utbildning.det beror väl på hur man använder ordet leka, eller?... leka = att ha skoj. men man kan oxå vidre utveckla sej gennom lek. viket görs på dagis, i skolan o på sånna har management kurser (heter det så ?) men fortsätt du märka ord det bjuder jag på
Läs ditt eget inlägg, "här´lekar´ vi på bana o risken för att köra omkull är jätte mycket störe än när man kör till korvmojan" och "har man get sej in i leken får man leken tåla"
Jag tycker definitivt inte jag "leker av mig" på banan utan jag kör med god marginal utan att ta risker och tror FB generellt hade haft massor att vinna på att få folk med gathojar att köra mer bana för att utbilda sig och lära känna sina och hojens gränser. Som flera sagt, plast och metall är billigt jämfört med personskador och dessa är vi tack o lov förskonade från. Ett definitivt hinder för denna möjlighet är att vi blandar reggade- och oreggade hojar.
Tyvärr vet jag också att det är fullständigt omöjligt att vid incheckningen kontrollera om en hoj är reggad och försäkrad vilket leder till att vi måste se alla som oförsäkrade.