blev av med 2 crossar

Enrico

Ny medlem
Gick med
15 Jan 2010
Hoj
2009 ktm450sxs
blev av med 2 crossar stulena på en gård

jag blev av med två crossar utanför landskrona natten den 14-01 ca kl 04,00 sen har folk sett dom i riktning mot svalöv det va en ktm450sxf -09 med orange ram och nummer 80,akrapovic hel system och massa special parts på och står JE över hela hojen

den andra var en ktm450sxf -05 med svarta dekaler och vita nummer plåtar

om det e någon som kan sett något som svinen har missat

Bifogat

• DSC00449.jpg
    DSC00449.jpg
    234.6 KB · Visningar: 242
  • DSC00443.jpg
    DSC00443.jpg
    229.2 KB · Visningar: 192
Last edited:

Zoidberg

*58*
Gick med
4 Nov 2004
Hoj
FZR skrot
...dubbelt så kräkiga kräk, när dom stjäl oförsäkrade grejer.
Landskrona är inte bästa stället att försöka ha kul grejjer ifred i. :död

Enrico

Ny medlem
Gick med
15 Jan 2010
Hoj
2009 ktm450sxs
ja så e det mem man får hoppas man träffar på dom men det måste finnas någon som vet något ellerhur

Alle_gbg

Ny medlem
Gick med
2 May 2009
Hoj
Thundercat -98
jag skulle gissa på att han menar att man skall rösa på sverigedemokraterna år 2010.

-Suzuki-

Guest
Förjäkligt. Jag ska hålla koll på banorna häromkring som vi brukar köra på så fort säsongen drar igång igen.

Svårt med oreggade saker, alltid lättare med en nummerskylt, men jag håller som sagt ögonen öppna iallafall.

Hoppas du får tillbaka dem, lycka till.

Couglin

Doctor
Gick med
5 Jun 2005
Hoj
R1-99 Tidigare hojar:Yamaha YZFR1 3 st, Cbr900rr 3-4 st, FZR 1000, ZX9R, Ducati 900ssie 2 st, Ducati 900ss, Yamaha R6, kawazaki gpz, Honda VFR, med flera!
Last edited:

G-man

FÖR tillfället ej B-NNAD
Gick med
12 Jul 2007
Hoj
Thunderace & FZ750

Jag håller med dig! Det låter faktiskt mycket troligt att detta är ytterligare ett exempel på den brottslighet som en representant ifrån SverigeDemokraterna gjort sig skyldig till detta år.

Om man jämför brottsregistren för representanterna inom de olika politiska partierna så märker man snabbt att SverigeDemokraternas representanter är kraftigt överrepresenterade när det gäller förbrytelser mot svensk lag! Att utvisa SverigeDemokraternas representanter skulle enligt alla studier drastiskt sänka brottsligheten i Sverige.

Beklagar stölden! Fick själv en hoj stulen för många år sedan. Det var dock så länge sedan så det var nog snarare en medlem ur Ny Demokrati som var framme den gången.

Last edited:

Wilcan

Socialdemokrati är klassförräderi.
Gick med
13 Jul 2008
Hoj
?
Synd att det ska urarta politiskt.. Synd att "Synliga brott" som anträffar individen direkt uppmärksammas så hårt än när de största rötäggen som sitter högt upp rövknullar oss indirekt..

Hur som helst lär man ju märka om det körs runt på några crossar så här års.. Bilderna är mmsade till vänner utanför sh-kollektivet.. Får verkligen hoppas att de blir återfunna och i skapligt skick!

PJannesson

Medlem
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Yz 450
Jag håller med dig! Det låter faktiskt mycket troligt att detta är ytterligare ett exempel på den brottslighet som en representant ifrån SverigeDemokraterna gjort sig skyldig till detta år.

Om man jämför brottsregistren för representanterna inom de olika politiska partierna så märker man snabbt att SverigeDemokraternas representanter är kraftigt överrepresenterade när det gäller förbrytelser mot svensk lag! Att utvisa SverigeDemokraternas representanter skulle enligt alla studier drastiskt sänka brottsligheten i Sverige.

Beklagar stölden! Fick själv en hoj stulen för många år sedan. Det var dock så länge sedan så det var nog snarare en medlem ur Ny Demokrati som var framme den gången.

Bästa svaret någonsin!! gjorde min morgon iallafall

Nyheter
EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...