Jag är mest förvånad över att ingen reagerar på hur det gick för flickebarnet..
Kunde ju blivit en rejäl jävla tragedi, men vad det verkar så klarade hon sig undan oskadd..
Tråkigt att hon ska behöva lära sig den vägen att de flesta bilister är dumma i huvudet..
Det är lungt, har talat om för barnen att det är fullt av idioter trafiken flera gånger. Till saken hör att jag själv busar som fan med barnen i bilen. Sladdar och tjuter däck i 100 knutar, kastar in bilen i snabba rondeller som en jävla räserförare så ungarna hänger i bältet och tjuter av skratt och ropar efter mer. Så man kan ju säga att jag är inte bättre själv med den skillnaden att när jag kör bil så är det alltid med kontinuerlig riskbedömmning och inget annat fokus än att köra bil.
Hur gick det med dottern?
Det är bara åka raka vägen till IKEA och välja gardiner till din framtida cellbostad på Kumlaanstalten
Sånt pack måste man slita ut ur bilen genom rutan. Varför gjorde du inte det?
Bra. Hon väntade 30 meter bort tills jag var "klar" sen frågade hon vad jag hade sagt...
Jag har faktiskt slutat med det, helt.
Svarar inte när jag kör bil och stannar när jag ska ringa upp, har kommit på mig själv med att inte ens veta vilken väg jag åkt när jag pratar i telefon.
@TS, jag hade gjort likadant.
Drillad tjej.
Bästa i ett sådant här läge är att själv ta sig tiden att åka ner till närmsta polisstation och göra en anmälan som speglar det du vet och kan beskriva.
Värdet av den är närmast noll och intet vad gäller dina chanser att gå till ett case gentemot motparten, men är absolut ovärderligt om hon gör sak av det hela. Det är som alla vet tragiskt vattentäta skott mellan olika avdelningar inom rättsväsendet, men skulle du bli kallad till förhör - och kan visa upp en egen anmälan mot tanten för samma incident, och gärna daterad innan hennes, så faller det mesta motparten har att säga.
Frugan kom hem och var jättelessen, nån hade skällt på henne, viftat sönder hennes sista cigg och dessutom kastat hennes mobiltelefon.
Var det du som kränkte henne så?
Det är lugnt.... Jag jobbar på SÄPO, berätta det inte för någon, det är hemligt...
Vi har fått in en rapport om FSN. Alla tillgängliga enheter är efter han.
Din fru ska få betalt för ciggen!
View attachment 433533
OnT :
FSN, du kan känna dig lugn... Morsan blev anmäld för nitat en kille... Polisen skratta lite och rev anmälan
Själv hade man säkert också reagerat så!
Jag visste det, inte ens Ninja-ägare som borde vara partiska tycker det är tillräckligt med kraft i dem från börjanVarför inte köpa en motorcykel med tillräckligt med kraft från början? Eller köpa en Ninja direkt?
Här hade jag inte haft några problem att göra som TS gjorde
View attachment 433537
Här hade jag nog varit lite lenare i rösten, men ändå inte vänlig.
View attachment 433536
Cigg i munnen, 55-60 bast och kör vårdslöst!
Den kärringen kan garanterat suga!
Nästa gång tar du hennes telefonnummer innan du solar iväg telefonen genom rutan!
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|