peuter skrev:Kul att du vågat följa mitt råd vad gäller Pricer du kommer inte bli besviken... Har inte tänkt svara varje kommentar som kritiserar mitt inlägg men jag väljer att svara dig... Jag har full rätt att skriva vad jag vill i OT forumet inom gränserna för vad ägaren till denna sida har satt upp... Han har uppmanat mig att starta en ny tråd i ämnet om jag vill det och om det besvärar dig och kanske ngn annan så ber jag er vänligen sluta läsa nå mer i denna tråden... Jag är så grymt säker på vad jag vet om Pricer och deras framtid så jag vill gärna knäppa några personer lite på näsan här på forumet därför Pricer 2
bli äckligt rik köp Pricer så kan ni köpa ny hoj nästa sommar... 5 kr lätt innan året är slut
Mike the bike skrev:Vad gör att vi skall lyssna på dig??
Jag säger absolut inte att du har fel, men då man själv är i branchen så vill jag gärna veta vems råd jag lyssnar på innan jag fattar ett beslut om en ev placering.
/M
peuter skrev:Kanske inte meningen att man ska lyssna på mig utan snarare att man ska få upp ögonen för Pricer å sen bilda sig en egen uppfattning om det är ngt att lägga pengar på... Jag har följt bolaget med stor spänning sedan 96 så jag vet vad som hänt under resans gång och jag har bildat mig en klar uppfattning... Om din kompis säger till dig att du ska stöta på en viss tjej så är det ju i slutändan du själv som avgör om det blir ngt... Läs gärna i länken det som jag klippt in om pricer så får jag höra sen om du tycker det verkar bra... Är i branchen? menar du aktier? på vilken nivå isåfall?
//P
stony skrev:En fråga... Om du nu är så duktig på att ge råd och hur man tjänar pengar,
Varför kör du då en Yamaha fazer 600 ???
Hohohoho precis min tanke Då slipper jag skriva det dåstony skrev:En fråga... Om du nu är så duktig på att ge råd och hur man tjänar pengar,
Varför kör du då en Yamaha fazer 600 ???
peuter skrev:Kanske inte meningen att man ska lyssna på mig utan snarare att man ska få upp ögonen för Pricer å sen bilda sig en egen uppfattning om det är ngt att lägga pengar på... Jag har följt bolaget med stor spänning sedan 96 så jag vet vad som hänt under resans gång och jag har bildat mig en klar uppfattning... Om din kompis säger till dig att du ska stöta på en viss tjej så är det ju i slutändan du själv som avgör om det blir ngt... Läs gärna i länken det som jag klippt in om pricer så får jag höra sen om du tycker det verkar bra... Är i branchen? menar du aktier? på vilken nivå isåfall?
//P
Mike the bike skrev:Proffesionell placerare på investmentbolag
URRninja skrev:Kan inte en professionell placerare stava till sitt eget yrke?
Är det en merit? *fördomsläge på* Är det inte ni som spelar bort andras pengar på heltid med ett "Oooops" om det gick åt helvete och kraftig bonus om det gick bra? *fördomsläge av*Mike the bike skrev:Proffesionell placerare på investmentbolag
Mike the bike skrev:Fick ju igår reda på att man skall bli farsa.
peuter skrev:*klipp*
Jag har följt bolaget med stor spänning sedan 96 så jag vet vad som hänt under resans gång och jag har bildat mig en klar uppfattning
*klipp*
//P
Kontakta din bank. Öppna ett s.k. VP-konto och sen är det bara att handla. Antingen får du ringa in order till banken eller så har du nätbank och kan sköta allt själv.LiCrO skrev:Hur går man tillväga för att köpa aktier då?
Kan ju va kul och se om man kan få en extra slant.
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|