men va menar du??? Du var på dejt, har du inte lyckats linda henne i ditt nät än???Lurch skrev:Va? På deg? In sveska please...![]()
![]()
Hee, inte riktigt så blind!
Bästa dejten jag varit på! Söt, smart och hela kittet! Hon gillar att åka hoj också!![]()
Om det händer nåt mer så rapporterar jag...![]()
Myri skrev:Då är det bättre om dejten beskriver sig som ap-ful,
på så sätt slipper man bli besviken!![]()
Ravetrancer skrev:men va menar du??? Du var på dejt, har du inte lyckats linda henne i ditt nät än???
//R
Nä, iaf 60 tusen innevånare och en strid ström av studenter och skidsemestrare.Pank skrev:hehe...hur kan man gå på blindate i ö-sund?
känner inte alla infödda varandra där?
![]()
///P
berggren_martin skrev:Nä, iaf 60 tusen innevånare och en strid ström av studenter och skidsemestrare.
Pank skrev:dom har ju dock ett spännande integrationsprogram på fornborgen, dom blandar gruppboenden med alkoholister och studenter!
bra tänkt.
då blir det ju lite mer spänning!
///P
Lurch skrev:Spänningen uteblir dock på Caps-festerna, gissa om alkisarna regerar?!?![]()
![]()
Pank skrev:hehe, det bästa jag sett var ett år på den årliga fornborgsfesten, gräsmattorna fulla av studenter med bira o grilla.
då gled alkisarna fram och smälte in lysande bland alla packade studenter.
nästan så att man bara väntade på att gruppboendet skulle komma ut och joina åxå!
![]()
///P
Lurch skrev:Visst kan jag berätta det! Jag måste bara vänta på att:
1. Det börjar snöa i helvetet
2. Finland vinner Eurovision Song Contest
![]()
vtwin skrev:1. Helvete är hemma hos mig och där snöar det för jämnan.
2. Eurovision Song Contest ska läggas ner så finland behöver inte vinna skiten!
3. Svara på min fråga nu för i!
4. Det är prick 68 mil till Östersund från Norrk. så var inte rädd för mig och min enorma charm bland flickor![]()
Hehe...Pank skrev:just ja,,glömde ju att turisterna är norrmän - man fattar inget av vad dom säger.
och studenterna har ju sina regler..turarna håller sig för sig själva, socionomerna hatar systemarna och syrrorna springer efter grabbarna i uniform från OHS.
och dom infödda beblandar sig helst inte med ovanstående patrask
![]()
dom har ju dock ett spännande integrationsprogram på fornborgen, dom blandar gruppboenden med alkoholister och studenter!
bra tänkt.
då blir det ju lite mer spänning!
///P
De blev tvungna att lägga ner svartpuben i kvarterslokalen just pga att det var för mycket utomstående som hittade dit. Var du med förresten när de hade svartpuben i klockhuset? Kyligt platsval tycker jagLurch skrev:Spänningen uteblir dock på Caps-festerna, gissa om alkisarna regerar?!?![]()
![]()
berggren_martin skrev:Fast alkisarna har förflyttats nu äntligen efter 6 år. Norska ambassaden är dock kvar längst ner i 7:an
Fornborgen rockar
De blev tvungna att lägga ner svartpuben i kvarterslokalen just pga att det var för mycket utomstående som hittade dit. Var du med förresten när de hade svartpuben i klockhuset? Kyligt platsval tycker jag![]()
Lurch skrev:Ska träffa henne igen om en timme! Snart sitter vi och myser i en biosalong...
![]()
![]()
Fast jag är trött som fan efter att ha varit i Stockholm och tjoat...
![]()
KvalitetsMiffo skrev:Hångel i biomörkret...![]()
Är det nått seriöst på gång eller??
Dags för äventyrlig motorcykelmässa
Kommande helg, den 8-9 mars... |
|
![]() |
Pirelli lanserar Diablo Powercrusier
All Rights Reserved Pire... |
![]() |
Fiffig räddaren i nöden från X-Grip!
Ett avbrutet broms- eller k... |
Snart dags för Adventure Motorcycle Expo
Den 8-9 mars arrangeras Adv... |
|
![]() |
MV Agusta firar 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
MV Agusta fyller 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
Rekordmånga nya personliga regskyltar
Under fjolåret godkände Tra... |
![]() |
PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna
Pressrelease, Wels, 25 Febr... |
![]() |
Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars
De två första dagarna i mar... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Det tyskbaserade företaget ... |