Kvinnor som inte uppskattar en rejäl verktygssamling är inget att ha.- En får tacke för uppbackningen i sann SH-anda.
Undrar om låtsasfrun uppskattar det lika mycket som jag
Kvinnor som inte uppskattar en rejäl verktygssamling är inget att ha.- En får tacke för uppbackningen i sann SH-anda.
*drewl*"..i minimal utstyrsel och onaturliga poser"
Vad säger den riktiga frun då?- En får tacke för uppbackningen i sann SH-anda.
Att ha en granne som står och dreglar över ditt kuttersmycke medan du, i ditt anletes fotsvett, slåss med en omöjlig drevmutter. Tja, det känns helt ärligt inte så hett. Hade inte jag tyckt i din situation men vi är alla olika, gilla det eller ej. (Märk väl, inget ”vi gillar olika” här. Här ogillar vi efter eget gottfinnande. Freedom!)*drewl*
Framdrev också, alltså det han ska byta?Drevet sitter bak på motorcyklar, kolla där först är mitt tips.
/Spännband 4 life
Drivpaket är det som sitter under kåpan, bredvid bromsen.Framdrev också, alltså det han ska byta?
Du briljerar sannerligen.
Blir nyfiken. Beskriv gärna drivpaketets funktion och delar.
Drivpaket är det som sitter under kåpan, bredvid bromsen.
Föreslår du läser på lite mer.
Nää, drivpaket är det som orsakar att en mc driver utåt i kurvor, den så kallade linjeförskjutningen.Drivpaket = framdrev + bakdrev + kedja
Inte konstigt att det är så svårt att byta. Försök mucka med centrifugalkraften, liksom. Hädanefter skall jag använda motstyrning som metod för att få loss framdrevet.Nää, drivpaket är det som orsakar att en mc driver utåt i kurvor, den så kallade linjeförskjutningen.
Ett lod är alltid bra att ha när man ska stämma vinkeldriften.Inte konstigt att det är så svårt att byta. Försök mucka med centrifugalkraften, liksom. Hädanefter skall jag använda motstyrning som metod för att få loss framdrevet.
Gäller bara att räkna ut vilken hastighet som krävs i kurvan för att framdrevet skall flyga ut av sig själv. Vid det laget skulle jag tro att lodet sedan länge intagit horisontalläge, kanske även föraren.Ett lod är alltid bra att ha när man ska stämma vinkeldriften.
Tack för tips och sakkunnighet, bäste xBert!Drivpaket är det som sitter under kåpan, bredvid bromsen.
Föreslår du läser på lite mer.
Exakt, ingen idé diskutera detta med Heven.Nää, drivpaket är det som orsakar att en mc driver utåt i kurvor, den så kallade linjeförskjutningen.
Avdriftpaketet?Nää, drivpaket är det som orsakar att en mc driver utåt i kurvor, den så kallade linjeförskjutningen.
- Det är samma person fast i futurum. (hoppas jag åtminstone)Vad säger den riktiga frun då?
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|