Blir så jävla sne!!!

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Monster 1100S 2009 Extra allt
hmmm, idag....Åkte på avenyn (den lilla 10 meters sträcka man numera får köra på).,....å ska ställa ifrån mej hojen....Som sagt, en Suzuki GS500 -77...inte världens flådigaste hoj men ändå....ser kanske lite knasigt ut när jag har värsta sköna dainese rejsstället....men men, till saken...

parkera hojen, hoppa av......Står bland massa blandade hojar, mest HD å några läckra sporthojar.....

Då kommer en gubbe frm å säger: Din hoj passar inte riktigt in här!....Jag svarar med en lång tystnad.,...blir så ställd.....sen frågar jag han...kör du hoj???

Nej svarar han då.....han hade inte ens kort......

Fan blir så sne alltså.....bara för att hojen e lite sleten...*grrrrrr*

Mattiaz

Värmlandspöjk
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
2017 KTM Super Adventure S
Världen är full av idioter, bara att inte bry sig, men jag fattar att man blir ställd när en helt okänd person kommer fram och säger så... annars hade man nog bett honom att dra åt helvete!

Diversion

Guest
Sa han det på allvar, liksom som om han ville du skulle fara eller försökta han kanske bara skämta?

petter

aka [telia]sketatufftnamn
Gick med
9 Mar 2003
Hoj
mellan hojar
bara att skita i gubbgfan o bry sig om sina egna affärer

Ravetrancer

Now even more badass!!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
R1-01, R1-04, Husa 650-04, Husa 600-98, cr125-98
ja där ser man, än är inte den sista idioten född....

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
nä han sa bara så typ på ett elakt nasalt sätt...inte sådär med glimten i ögat som man märker att vissa gör när dom skojar lite..

nää.......arg blir man.,.......

som sagt, hojen är ju inte den grymmaste i stan...men va fan...förstahoj såå =)....

äsch.....sen drog ja bara därifrån å suktade efter de blå skönheterna (två fräsa rettor) som stod i solen =)...

Mattiaz

Värmlandspöjk
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
2017 KTM Super Adventure S
Inge fel på den hojen, och du har ju iallafall en! Till skillnad mot väldigt många andra :tummenupp

Bikerbitch

Stolt mamma
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprilia RSV 1000R-07
Kör ditt rejs o skit fullkomligt i vad andra tycker.
Han hade inte ens en hoj o var väl avis på att du hade.
Jag tänker inte sälja min lilltös bara för att folk ogillar den.
Hon är ju MIN älskling.

NoicE

.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hornet
Hmm, det där är verkligen dåligt!

Jag skulle ha svarat med, "Ne det gör inte du heller"
fast iof, det måste ha varit en riktig :1pajas

Lord Melchet

Same Same but Different
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Ett antal med och utan motor
Jag förstår att du blir lack på en sådan kommentar, men det är naturligtvis inget du ska ta till dig.
En person som själv inte kör hoj har ingen rätt att ha synpunkter på din, eller hur?
Var stolt över att du har en MC, jag är helt övertygad om att de flesta här på forumet har haft betydligt tröttare förstahojar än din 500.
Ha en kul hojsommar :tummenupp

GSX750F

Försäker tänka klart...
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
BMW R1150GS
Tönt

Töntig gubbe. Ingen med hoj hade ens tänkt den tanken. Det är så kul med alla hojjar. Ju mer att titta på, desto roligare. Alla ska inte ha lika hoj, det vore ju dödstrist.

Gubben har väl ingen som gillar honom, därför har han glömt hur man är social.. det måste ha vart menat som något annat än elakt. Det är jag övertygad om.

/Björn

:tummenupp

Suomalainen

Gudomlig sporthojare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
såld... :(
Eftersom gubbfan inte ens hade en egen hoj så hade jag bara hångarvat åt honom o bett han dra nåt gammalt över sig... (typ din hoj.. ;) ) Hoj som hoj, bara för nån har en äldre hoj så betyder väl inte det att han är en mindre hojfantast för det... tvärt om!!! ...nästan bara roligare o snacka med nån som inte kör nåt som alla andra!! :tummenupp

Om jag vore du skulle jag åka ner dit o stå där dagarna i ända bara för o reta den faaaan... :)

Mookie

Har katt.
Gick med
7 Apr 2003
Hoj
VTR1000 firestorm, Svart edition. SRZ660, mookie edition. Kinesisk minimoto, skitkul edition.
Hade en likande upplevelse igår. Var förbi extraknäcket igår med hojen i ett kort ärende på vägen upp till S-Racing.
Chefen var ut och kikade lite på min gammla lillgixxer mummlade nåt ohörbart och gick in igen.
Sedan så får jag höra på omvägar att han hade sagt något i stil med:
"varför ska han upp och köpa delar till den där? så gammal och ful som den var"

:finger

Skit ner dig! Visst är den gammal men det är den enda hojen jag har och pga min ekonomi har jag inte råd att köpa någon ny fin hur gärna jag än vill. Går en arbetsmarknadsåtgärd på veckorna och jobbar med brödköra på helgerna men det blir liksom aldrig pengar över :(
Men visst, tycker han nu att jag borde ha en ny båge så kan han ju börja betala skäligt! (Handels avtal=uselt betalt)

sgtpepper

Delivering excellence since 1974
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Triumph S3 -02, Honda XR650R -02
Folk som skiter ur sig sådana åsikter är antingen innerst inne avundsjuka för att dom aldrig fått arslet ur vagnen att själva ta hojkort eller så är dom mentalt instabila eller både och. :fakta

Hellre en gammal och omodern hoj än ingen alls!

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
hehe, fan va gött att ni e med mej!!!:.Nä visst blir man sne,,,,,

äsch.....

bara glida vidare å öva på wheelies....mmm

bara jag inte klotar....det vore jobbigt...men men....

tack för ert mentala stöd!! =)

Det behövdes efter min depp =)...

Ken Keniff

Skrapar trisslotter
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Den brann upp för länge sen och nån ny blev det inte
Re: blir så jävla sne!!!

hållundan skrev:
hmmm, idag....Åkte på avenyn (den lilla 10 meters sträcka man numera får köra på).,....å ska ställa ifrån mej hojen....Som sagt, en Suzuki GS500 -77...inte världens flådigaste hoj men ändå....ser kanske lite knasigt ut när jag har värsta sköna dainese rejsstället....men men, till saken...

parkera hojen, hoppa av......Står bland massa blandade hojar, mest HD å några läckra sporthojar.....

Då kommer en gubbe frm å säger: Din hoj passar inte riktigt in här!....Jag svarar med en lång tystnad.,...blir så ställd.....sen frågar jag han...kör du hoj???

Nej svarar han då.....han hade inte ens kort......

Fan blir så sne alltså.....bara för att hojen e lite sleten...*grrrrrr*

Fefan pöjk , du måste lära dig att ge svar på tal , att se ut som en fågelholk hjälper inte , se så lära , lära sig bli perkälä satans lack vet du , så.

MrGooFy

Tebax
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Is no more
hållundan skrev:
hehe, fan va gött att ni e med mej!!!:.Nä visst blir man sne,,,,,

äsch.....

bara glida vidare å öva på wheelies....mmm

bara jag inte klotar....det vore jobbigt...men men....

tack för ert mentala stöd!! =)

Det behövdes efter min depp =)...

Helt rätt inställning. :tummenupp

Precis rätt båge att lära sig slanga på med. Kan du slanga med den så kan du slanga med allt.

Jag menar hur svårt är det att få upp en retta på slangen på en skala? Det är ju bara att gasa.

Lentomannen

Ny medlem
Gick med
29 Jul 2013
Hoj
Kawasaki GPz 900R
Detta hände mig hos en kund. Jag hade ställt min min virago 535, min första hoj som jag övningskörde på före jag tog kortet och trivdes ganska bra med. När jag kommer ut står två snubbar en bit bort från hojen när jag ska ta på mig hjälmen säger den ena " jaha är det du som kör tjejhojen". Vaddå? :confused: . Visst det är ingen stor hoj, men iallafall en hoj. Störigt med folk som inte kan se glädjen hos andra.

Nyheter
Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...

Helt ny Scout Sixty tillbaka

Nya Scout Sixty importeras ...

BMW visar upp Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

Sena 60S intercom

Sena 60 S med förbättrad Me...

Triumph Speed Triple 30 år