Blir så jävla sne!!!

Respray

Ny medlem
Gick med
11 Jan 2013
Hoj
1990 suzuki gsx 600
Men han som inte ens hade hoj eller kort passade in bra:)

De är väl bara att skratta åt han? Haha

Landin81

ALFAHANNEN
Gick med
31 May 2012
Hoj
Yamaha Fz8N 2011 Landin Edition
Du skulle sagt att inte han passar in i dagens samhälle bland alla ungdomar, bättre han håller sig hemma. Antar att han oxå var sliten? =)

Mr. Burton

Trasig
Gick med
16 Jun 2009
Hoj
Skrotad- Hoj pensionerad
Skulle ha haft någon sorts varningsruta som kommer upp när man ska svara på gamla trådar. Eller att flera år gamla trådar låses automatiskt men kan öppnas igen om mod eller tillräckligt många röstar för att den ska öppnas. (Lite måndags brainstorming :p )

Edit: Ja i sann SH anda ska vi väl även vara jävulskt OT (menar mitt inlägg så klart :D )

Toyman

Toyman´s Superbikegarage, SBK1988-2002
Gick med
1 Jan 2005
Hoj
BESLUTS-vånda...........
Gammal..... hur lång är en tråd?:confused:

För några år sedan körde jag till ett känt fik på Avenyn i Göteborg... typ veckodag/klubbträff där. Hojen var nog rätt! Kände efteråt att något var fel.... det var nog jag själv... hade väl inte rätt sociala skills.. ej medlem i klubben.. Så kan det vara ibland. Eller så hade man glömt lägga tillrätta barret, inte rakat sig på morgonen och hjälmens kindavtryck var svettröda och så lukta man vitlök.... billigt luktagottvatten. Kanske ska man i bröstfickan lägga en liten lapp som man kan dra upp, jag är glad och positiv idag! Och så visa det! Hur som helst... inte så mycket att bli på dåligt humör för... då mår man ju sämst själv.

Njut utav varje minut... låt inga surkukar ta bort glädjen att vara med hoj! Toyman. Hojnjutare!:hej

maister

Ny medlem
Gick med
20 Sep 2012
Hoj
Aprilia tuono v4 1100 -16
Varför bryr du dig om vad avundsjuka gamla gubbar, som dessutom inte kör själva tycker??
Bara till att skratta åt idioten:glömdet:arsele

Challe

Ny medlem
Gick med
19 Dec 2012
Hoj
Inte just nu...
Hur gammal får en tråd vara för att lyfta den då?
För jag tycker det känns som att om man inte söker först så whinar alla på det, sen om du söker massor så blir kommentarer som: vm i trådlyft. Vad är lagom?:)
images.jpg

(Jag förstärker inlägget med en bild, fick det tipset en annan gång.)

chrismalm

Ny medlem
Gick med
5 May 2003
Hoj
giiiiixxxxxxeeerr K2
SM i trådbumpning på sistone på sporthoj...?

OnT: Skit i sådana individer. Det kommer alltid att finnas gott om idioter.
Jag lever sedan några år efter devisen att behandla folk så som de behandlar
dig själv. När jag var yngre hade jag nog med tagit åt mig.

Det är något som man lär sig, när man blir äldre och visare :hihi

Att passera 40-strecket regerar, lol :rock

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Hoj
Ducati Monster S4 Fogarty <3 Annorlunda Suzuki DR 800 Honda Shadow 600 ; Suzuki GSX 400E*Såld, Yamaha SZR660*Såld, CBR 900:)*Såld
SM i trådbumpning på sistone på sporthoj...?

OnT: Skit i sådana individer. Det kommer alltid att finnas gott om idioter.
Jag lever sedan några år efter devisen att behandla folk så som de behandlar
dig själv. När jag var yngre hade jag nog med tagit åt mig.

Det är något som man lär sig, när man blir äldre och visare :hihi

Att passera 40-strecket regerar, lol :rock

Det regnar såklart någonstans :D

Givetvis ska man inte bry sig om ticket bittert pack. :lol

Lentomannen

Ny medlem
Gick med
29 Jul 2013
Hoj
Kawasaki GPz 900R
Hehe.
jojo men tråden vaknade iallafall rejält när jag "bumpade den", synd att skapa ny tråd med samma ämne, återvinning är bra :tummenupp

Ankan1

Ny medlem
Gick med
14 Jul 2011
Pendlar i Skåne mellan storstaden och landet.
Hoj
Suzuki Hayabusa / Honda Super Blackbird
Interssant läsning om "gubbar" när jag inte själv gör skillnad på varken folk eller ålder hos dessa så länge de har ett öppet sinne när jag t ex härförleden vid en bankomat skulle backa ut hojen från en husvägg och känner att någon klappar mig på axeln.Det var en "gubbe" med käpp samt sin fru på semester som med ett stort leende ville tala om att jag kanske skulle tappa min plånbok och snusdosa som stack upp ur fickan där bak.Ingen fara svarade jag men ett stort tack ändå.Efter detta fick jag ett föredrag från "gubben" om allt de två gjort på sin semester innan han och frun beundrade hojen och fortfarande lika glada bad mig att köra försiktigt.Sånna "gubbar" med fru gör underverk för mänskligheten.Så om du "gubbe" av någon anledning skulle läsa detta på just sporthoj.com ... :hej

Last edited:

900 Desmodue

Medlem
Gick med
13 Aug 2003
Hoj
Ducati SF S -09, KTM 450 EXC -04
Gammal..... hur lång är en tråd?:confused:

För några år sedan körde jag till ett känt fik på Avenyn i Göteborg... typ veckodag/klubbträff där. Hojen var nog rätt! Kände efteråt att något var fel.... det var nog jag själv... hade väl inte rätt sociala skills.. ej medlem i klubben.. Så kan det vara ibland. Eller så hade man glömt lägga tillrätta barret, inte rakat sig på morgonen och hjälmens kindavtryck var svettröda och så lukta man vitlök.... billigt luktagottvatten. Kanske ska man i bröstfickan lägga en liten lapp som man kan dra upp, jag är glad och positiv idag! Och så visa det! Hur som helst... inte så mycket att bli på dåligt humör för... då mår man ju sämst själv.

Njut utav varje minut... låt inga surkukar ta bort glädjen att vara med hoj! Toyman. Hojnjutare!:hej

Kan jag ALDRIG tro, skulle det vara fel på dig??? :7peta
Kan inte vara fel på en man som byggt upp sitt eget "superbikemuseum"! :fakta

Knoddas

Gudomlig sporthojare
Gick med
10 Nov 2010
Hoj
848
Har sådana kunder inne i butiken rätt ofta på sommaren och fan så dryga dessa människor är...
Brukar rekommendera hen att hålla käften, veta hut och åka hem till Stockholm illa kvickt, sålänge man håller sig till grov skånska så är det aldrig någon som bjäbbar emot :)
Faaan vad jag ogillar odrägliga sommargäster....

kogi04

Ny medlem
Gick med
9 Nov 2011
Hoj
Yamaha MT-07 -14, Suzuki SV650S -00
attachment.php

Nyheter
Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...