robban_75
Medlem
kanske skulle bygga om garaget till en gigantisk microvågsugn,,,, kunde få intressanta resultat

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Jag arbetar som besiktningsman av inbrottslarm på en av världen största säkerhetsföretag!
Min erfarenhet säger att trådlösa larm är skit då batterierna tar slut och larmet går att störa ut!
Ett trådbundet larm med en GSM-uppringare som antingen ringer till en larmcentral eller till din mobil är det bästa!
Komplitera sedan med en eller helst flera kraftfulla sirener så vill ingen stanna kvar när larmet går! Fördelen med 2 eller fler sirener är att det inte går att förstöra flera samtidigt vilket inerbär att larmet tjuter längre och andra människor blir uppmärksammade på att det är nått på gång!
Allt trådlöst går att störa ut, eller iaf "förstöra". Finns ju utrustningar i dokumentportföljstorlek som ger bautastora energirika pulser, "EMP"-pulser som slår sönder elektronik.Ett par frågor och tillägg.
Du påstår att man kan störa ut larmet. Jag antar att du menar själva radiosignalerna. För mig veterligen så har dom GSM störare på hall, men internerna lyckas ändå ringa ut.
Om man stör ut radiosignalerna så går det ändå larm om "Radiostörning i miljö"
Kan du hänvisa mig till någon radiostörare? PM helst, för det ska man inte göra reklam för
Eller åtminstone pris för en sådan.
kanske dom snor bilen med?Ja det vore något... Eller en eldkastare som bränner skägget av dem... Samt en negger med jätte dase som röv knull.r dem till röven ser ut som en 2L pet flaska...
En feting järnbom är på G samt kanske ettlarm med Securitas abonemag med sms funktion. Kostar bara 250kr i månaden kan det vara värt att få det patrulerat oregelbundna tider varje natt...
Nu står en ca 2ton V70 inkörd framförporten med växel samt handbroms i så då får de lite mer att göra iallfall...
///Micke

Allt trådlöst går att störa ut, eller iaf "förstöra". Finns ju utrustningar i dokumentportföljstorlek som ger bautastora energirika pulser, "EMP"-pulser som slår sönder elektronik.
Om nu buset i allmänhet har sånt känner jag inte till.
Ne jag ringde till en larmfirma som installerar larm, Larminstallation 11 000:-, Anslutningsavgift bevakning 19:- och månadskostnad 250:- inte så blodigt tycker jag.
///Micke
|
|
21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026
Stora Motorcykelkatalogen 2... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!
Packa hojen, damma av hjälm... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!
Packa hojen, damma av hjälm... |
|
|
Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?
Rykten om nya klassiska Duc... |
|
|
Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?
Rykten om nya klassiska Duc... |
|
|
Äntligen!