LalleBalle
Guest
Jo, det där känner man igen. Nu här i sommras så kommer jag på en motorvägspåfart hade gjort mitt första knäskrap den dagen så rossi fanns inte. Det var liksom jag. Kör så fort jag kan sen så händer det. Framhjulet släpper och lowsidern var ett faktum. Jag vet inte vad hastigheten var men 70 något skulle jag tro. Jag med motorcykel glider in i den kanten som finns brevid påfarten. Jag flög som en vante när jag gled på den. Som tur så klarade jag mig med ett ömt och halv svullet knä samt höft.
Men det som jag blev mest irriterad på var bilen som låg bakom. Inte fan stannade han :kocko Han bara körde vidare. Det samma gjorde de andra 3-4 bilarna som kom precis efter. Visst var jag uppe och hoppade efter dryga 10 sekunder men hade jag själv sett det så hade jag ju stannat och kollat att allt gick bra med killen.
Men vad ska man säga. Dagen samhälle är påväg utför. Ingen hjälper någon och man vågar sig knappt ut på kvällarna längre. Måste alltid titta sig bakom ryggen.*suckar
MVH
/Alexander
Ps. Ja, jag är dålig på att stava.
Men det som jag blev mest irriterad på var bilen som låg bakom. Inte fan stannade han :kocko Han bara körde vidare. Det samma gjorde de andra 3-4 bilarna som kom precis efter. Visst var jag uppe och hoppade efter dryga 10 sekunder men hade jag själv sett det så hade jag ju stannat och kollat att allt gick bra med killen.
Men vad ska man säga. Dagen samhälle är påväg utför. Ingen hjälper någon och man vågar sig knappt ut på kvällarna längre. Måste alltid titta sig bakom ryggen.*suckar
MVH
/Alexander
Ps. Ja, jag är dålig på att stava.