Blir så trött.....

Status
Ej öppen för fler svar.

Darre

I belive it will be the best summer ever
Gick med
12 Mar 2003
Hoj
Imorrn
Nu var det tags igen. Småbarn med palestina sjal, kastar sten mot polisen. Liksom varför? Kommer till Salem i mängder, maskerade och ska protestera mot nazism genom att bråka med polisen. Suck liksom, varför är det alltid massa barn gömda i palestina sjalar som ska protestera hela tiden. Var är arbetsklasssen? Var är det normala folket? Det värsta är ju att dom klagar på polisen att dom slår dom osv. Liksom håll käften och gå hem innan du råkar illa ut, ingen har tvingat dig hit. Nazisterna är här för att göra en demostration och dom ska få göra det ifred eller? Sverige är ju ett fritt land eller, man får väll tycka precis som man vill? Liksom vilken tidning man en nu slår upp så står det bara om att palestina sjal bärande ungdomar i sammadrabbning med polisen.

Dom jävlarna är alltid på plats med nåt idiotiskt skit. Förr var det ju nej man ska inte äta kött, kött är mord, grisar det bajs det. Varför liksom. Vill man inte äta kött, bra gör inte det håll bara käften. Jag bryr mig inte, det blir bara mer över till mig. Men att typ springa in på affärer och förståra köttet genom att spruta gift i köttet eller att för störa kylarna så all kött förstörs osv. Alltid är det nåt skit.

Nåt jag undrar är varför får djuren äta kött, tex lejon, tigrar och alla kött ätande djur. Vafan får dom döda andra djur för att få äta kött? Varför finns det inte lejon som är vegeterianer? Kan inte några männskilga vegeterianer springa ut på savanen och försöka övertala lejonen att gräs är bätte en kött. Nej precis det kommer inte gå, lejonen är precis som männsikan inställda att äta kött....
Kan man inte bara ta alla jävla vegeterianer, stenkastare osv och skeppa över dom till nån ö långt bort nånstanns och låta dom äta sit gröna helvete.

Oojojojojojoj finns så mycket jag vill få ur mig men fingararna värkar ha gett upp....

Last edited:

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R7 -24
Du har en miljon frågor. Dessa kommer leda till en diskussion som kommer bli helt åt pipan (rasdiskussion, religionsdiskussioner osv), därmed stängs tråden.

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna

Pressrelease, Wels, 25 Febr...

Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars

De två första dagarna i mar...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Det tyskbaserade företaget ...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Svingarmslagringen, svingar...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glansk från BigTwin o...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glans från BigTwin oc...

Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife

Motorcykelkörning på klassi...

Färre döda i vägtrafiken

Foto: Jacob Sjöman Trans...

Ökat antal körkortsåterkallelser

Foto: Liza Simonsson Und...

CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!

Idag har vi äntligen fått s...