Colony skrev:bla bla bla
yeah yeah yeah yeahaaaaaaa
Du greppar det alltså inte efter 10 sidor eller nåt? Aja, köp din poserhoj. Krashar du så undvik att dö och gnäll inte när du inte får några stålar.
Colony skrev:bla bla bla
yeah yeah yeah yeahaaaaaaa
ElDiablo skrev:...
Varför kan folk bara inte sköta sina affärer och skita i andras? ...
ElDiablo skrev:Bingo skrev:Varför skriver du då att du är skenförsäkrare?
Jag skrev det eftersom den allmänna uppfattningen på detta forum verkar var att alla som inte står som ägare på fordonen är skenförsäkrande arslen...
Ja, det blir lätt svart eller vitt. Jag läste ditt tidigare inlägg om din försäkringsituation. Och vad jag ser, så kan man ju inte klaga på den. Det var väl uttrycket "Sken..." som gjorde att det drog iväg.
Colony skrev:Min far och jag gick igenom detta forumet grundligt igårkväll.... till och med han 53 år haft motorcykel sen han va 18 tycker att ni borde hålla er till fakta...
ElDiablo skrev:Nä, vänta nu. Det här har du helt enkelt missförstått. Vi tar det en gång till.Bingo skrev:Varför skriver du då att du är skenförsäkrare?
Jag skrev det eftersom den allmänna uppfattningen på detta forum verkar var att alla som inte står som ägare på fordonen är skenförsäkrande arslen... Oavsett vilka fakta som gäller... Så uppenbarligen så är jag ett "moppefucko" som ska få "spö" av olika personer här eftersom jag delar ett fordon med ngn. annan... Är inte den "svenska avundsjukan" fantastisk ibland?
Om du och din far äger en motorcykel tillsammans och den är skriven och försäkrad på honom så är du inte skenförsäkrare. Om det däremot är din motorcykel och han är din bulvan (motorcykeln står skriven på honom) då är du skenförsäkrare.
Du skriver ju att det är er gemensamma motorcykel. Hur svårt kan det vara? Vems är motorcykeln?
Du är ju rolig. Felix kan väl inte på förhand veta:BlueNote skrev:Först säger du att han ska bjuda på krogen eftersom han inte betalar så "mkt" i försäkring. Och sen säger du att han inte kommer få ut ett öre och därmed få betala ny hoj själv...
..bestäm dig?
BlueNote skrev:Först säger du att han ska bjuda på krogen eftersom han inte betalar så "mkt" i försäkring. Och sen säger du att han inte kommer få ut ett öre och därmed få betala ny hoj själv...
..bestäm dig?
Tankarna går osökt åt det hållet när man läser dina inlägg.Colon skrev:ni har uppfattningen om mig att jag är en idiot som haft en yamaha dt 50 i 3 år
Colony skrev:...ni har uppfattningen om mig att jag är en idiot...
H4 skrev:Skenförsäkra då... i vissa fall måste man göra det när helförsäkring kostar mer än hojen!
Silwer skrev:haha det gamla vanliga R1/R6/gsxr1000/zx10/cbr1000 (välj valfri toppmodell) eller inget, de överväger inte ens alternativet med andra hojar.
DE är nästan alltid fulllärda, oftast har de kört cross (det är tydligen ungefär sama sak som en supersporthoj, det konstiga är ju att jag körde över 10 år cross och har inte märkt mer än att de absolut mest grundläggande sakerna är lika).
DE brukar dessutom fråga om skenförsäkringar fast det redan tycks vara bestämt med morbror Arne eller vilket jättefucko som nu står bakom det hela, så vad vill de?
Jo de vill tjafsa för att de vet att folk inte kommer åt dem hemma vid datorn, de vill läxa upp oss och låta oss veta att de blåser oss vad än vi säger.
Personligen tycker jag Swedie kan kasta ut de här personerna och låsa trådarna direkt för var leder de?
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|