Blivande mc-åkare.

Hårding

Keep ´er lit...
Gick med
9 Mar 2003
Hoj
Ducati Panigale V2, KTM 690 SMC-R, Suzuki GSXR-600K1...lättare att köpa än sälja.
jag fick en tid direkt i farsta när jag ringde vv, så tider verkar det finnas gott om för teori...klarar man det kunde man beställa uppkörning till mitten av april så vänta inte till juni..

Är du ung och bor i stan utan körkort så kan du köpa vilken hoj som helst för alla kostar fläsk att försäkra ändå...

Mang0

Ny medlem
Gick med
7 Mar 2004
Hoj
-
Hårding skrev:
jag fick en tid direkt i farsta när jag ringde vv, så tider verkar det finnas gott om för teori...klarar man det kunde man beställa uppkörning till mitten av april så vänta inte till juni..

Är du ung och bor i stan utan körkort så kan du köpa vilken hoj som helst för alla kostar fläsk att försäkra ändå...

Det va intensivkurs jag inte fick förrän v.23 (teorin ska vara klar innan den påbörjas). Fick dock ett glädjande besked idag, jag är ombokad till v.17 ! :banana
Ska boka skrivning så snart lämpet trillat ner i brevlådan. Nu är det tok-plugga som gäller !
Ang. försäkring, PEANUTS ! ;)

Mang0

Ny medlem
Gick med
7 Mar 2004
Hoj
-
Gissa vem som "tingade" en svart Triumph Speed Triple - 02 idag ? :) :fyllisar

Innan helgen kommer den stå i min lägenhet å vänta på att jag blivit klar med kortet :banana

Mang0

Ny medlem
Gick med
7 Mar 2004
Hoj
-
det här börjar se ut som en dagbok

Men ändå, jag plottrar vidare.
Köpte Triple'n, å idag hade jag sånt flyt så att jag knappt tror det själv.
Fick garageplats 100 från min ytterdörr.
Första vändan för mig i år blev med tanke på att jag inte har något mc-kort (ÄN ;)), 3 minuters puttrande nere i garaget för en halvtimme sen ...men lika glad är jag för det :tuttar
Nu står den varmt å säkert brevid en R1'a (kanske nån här som äger den ?) två våningar under marken.

mintriple1.jpg

Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...