Blocket Knappast en R6 -01 eller?

Mingves

Old Fart
Gick med
2 Mar 2005
Hoj
Husqvarna 701E x2, KTM 890 Adv R, Husqvarna 701SM Tenere 700 -20 KTM EXC300 -12, -04 KTM 660 SMC, -03 Triumph speed four, -00 Husaberg FE400e
Krigge skrev:
Herregud du verkar ha rätt Mingves, för satan ring snuten med en gång, sen kan du ju kolla efter fler såna här annonser, ditt liv verkar ju ändå bara gå ut på och starta menlösa trådar om hojar du eventuellt är spekulant på.
Jag fattar inte vad det e med er, vem är det som skriver en massa skit i trådarna?
Jag tycker ni drar på för stora växlar när det gäller mina trådar. Om de är så farliga rapportera dem till mattias eller till Swedie då, eller varför inte skita i att läsa de som är startade av mig?
Om du är lite smart kan du faktiskt lägga en block på mig!!!!!
Jag orkar inte läsa allt skitsnack som skrivs om mig mm. Har du problem kom direkt till mig, skicka ett PM eller vad som helst men sabba inte trådar.

Mavve

Ur-medlem sen 2002.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
MV Agusta F4RC, ZXR950R, ZXR750, ZXR400R, ZX-7R
Mingves skrev:
Jag fattar inte vad det e med er, vem är det som skriver en massa skit i trådarna?
Jag tycker ni drar på för stora växlar när det gäller mina trådar. Om de är så farliga rapportera dem till mattias eller till Swedie då, eller varför inte skita i att läsa de som är startade av mig?
Om du är lite smart kan du faktiskt lägga en block på mig!!!!!
Jag orkar inte läsa allt skitsnack som skrivs om mig mm. Har du problem kom direkt till mig, skicka ett PM eller vad som helst men sabba inte trådar.

Folk gör så för att en pojke fungerar så här: "Wooooww vilken fin motorcykel, fy fan med brudar jag kommer få och alla kommer ju vilja vara mig höhö!" Köpt o klart, du e mannen i stan.

Efter en mening är köpet klart.
Du har skrivit många meningar :banana

bebbe

Ehhhh
Gick med
11 Mar 2003
Hoj
Nej
Det är säkert en 99 eller 00;a som är uttagen -01. I vissa länder fungerar det så att hojen kallas för den årsmodellen som det året den först registrerades på. Kan ju vara någon som tror att det är så, eller vill tro att det är så :D

Mr A

Sweeet
Gick med
20 Mar 2004
Hoj
KTM 540 SMR -06
Krigge skrev:
Herregud du verkar ha rätt Mingves, för satan ring snuten med en gång, sen kan du ju kolla efter fler såna här annonser, ditt liv verkar ju ändå bara gå ut på och starta menlösa trådar om hojar du eventuellt är spekulant på.

Tänkte samma sak :D :D Gör en poll, köpa, köpa inte :tummenupp

bebbe

Ehhhh
Gick med
11 Mar 2003
Hoj
Nej
Fan, vilket tjat på Mingves :rolleyes: Om ni inte gillar hans trådar är det väl bara att undvika honom, eller :confused:

Nyheter
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024